Spring naar bijdragen

welke motor past er nog meer onde de kap?


Recommended Posts

Motor zal wel passen, daar zit het probleem niet.

Problemen kun je verwachten met de bak, die moet achter het blok passen ( mechanisch) en zal op andere toerentallen moeten gaan schakelen....

En dan is er nog het electrische verhaal:

De ZJ maakt gebruik van een databus voor communicatie tussen de verschillende componenten ( ECU, Automaat, Dashboard, enz). Het beste is dus een originele aandrijflijn uit een ZJ te gebruiken, en de complete handel, incl. draadboom, om te zetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn ervaring met de RDW is (dit ging om een zelfbouw boottrailer van 2500KG) is dat hoe meer idiot proof je de boel hebt en nog belangrijker hoe duidelijker je het op papier hebt staan met schema's en tekeningen hoe makkelijker het gaat. oftewel, hoe luxer het eruit ziet hoe makkelijker.. maar dat is mijn ervaring

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet het maar, je kan het zo goed doen als je wil maar een motor wijziging is niet zomaar gebeurt ( bij de RDW).

je krijgt het denk ik er niet door.

(buurman die al 12 jaar bezig is om een orginele AMC V8 in zijn CJ5 te leggen ( waar een 6 Cil in zaT).

al meer als 4 x naar lelystad geweest.....dan dit niet goed, dan dat weer....en denk niet dat het een of ander oud lijk is..... elk boutje is los geweest, gestraald en gegalvaniseerd of vervangen door RVS, alles is nieuw. van raamrubber tot ventieldopje en aandrijfassen

De motorwijziging word je niet gegund door de nederlandse staat....

vergeet het idee of voer iets in vanuit het buitenland....dan maak je nog wel kans.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...