Spring naar bijdragen

Remdruk Achterwielen


RPaul
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Bij de apk is gebleken dat de remdruk achter net iets te weinig is. (10 kilo)

Na controle van de remcillinders kan ik geen lekkage ontdekken, moet ik ze echt vervangen of heeft iemand een tip.

Ik ben bang dat ik de remleiding die in de cillinder gaat zal afdraaien als ik er kracht op zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi royco de remcilinders en remschoenen zijn als nieuw ik heb zojuist een remproefje gedaan in het gras en alles blokeert tegelijk dan zou je toch zeggen dat het goed moet zijn. Of is er nog een mogelijkheid om ze meer druk te geven. De keurmeester zegt namelijk dat ik de cilinders moet vervangen naar mijn idee spoort hij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi royco de remcilinders en remschoenen zijn als nieuw ik heb zojuist een remproefje gedaan in het gras en alles blokeert tegelijk dan zou je toch zeggen dat het goed moet zijn. Of is er nog een mogelijkheid om ze meer druk te geven. De keurmeester zegt namelijk dat ik de cilinders moet vervangen naar mijn idee spoort hij niet.

hoi rpaul

en de rem trommels hoe zijn die zijn deze niet versleten en wat royco

al aan gaf zijn de zelf stellers goed gang baar als je trommels versleten

en een rem proefje op de weg heb je dat al gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik snap het niet goed..

Remdruk? Hoe hebben ze die gemeten dan? En waarom?

Remkracht is wat voor de APK gemeten wordt. Wanneer die niet gehaald wordt kunnen er veel zaken mis zijn. Vaak is het stelmechanisme in de trommels de boosdoener, maar natuurlijk niet altijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...