Spring naar bijdragen

Nieuwe Carb


dedoo
 Share

Recommended Posts

Hey,

Ik wil een nieuwe carb en ook direct een HEI distributor plaatsen maar nou ben ik niet zo op de hoogte van carburateurs etc ik zie verschillende carbs met electrische en manuele chokes. Wat is verstandig om te kiezen? HEI distributeur uit de US scheelt bijna 80 euro na verzendkosten en invoerrechten

Ik had even op ebay.com gesnuffeld aangezien dat toch altijd wel een hoop scheelt en had een weber DFV 32/36 gezien die ik voor 320 in Nederland kan krijgen incl verzendkosten en invoerrechten etc. Is het slim omdirect wat verschillende sproeiers te bestellen of is de standaard sproeier waarschijnlijk goed genoeg. Er is niets aan de motor (4.2 6il) gemodificeerd.

Andere beter opties? De verkooppraatjes met 20% meer vermogen en 10 tot 20% betere fuel economy dat lap ik wel een beetje aan mijn laars hoewel het best wat zal schelen. Ik wil gewoon een betrouwbare optie in mijn autootje gaan plaatsen.

tnx

Danny en Natasja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had Nico even benaderd voor een nieuwe weber maar hij zei dat zijn setjes onderweg waren wat nog wel even kon duren. En iwe willen eigenlijk van het weekend wel gaan sleutelen en een nieuwe carb plaatsen want nu rijdt hij als bagger. Weten jullie waar en wie er nog meer weber k551 setjes verkoopt? 32/36 DGEV of de DGV?

tnx

Danny en Natasja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...