Spring naar bijdragen

Achterlichten Rood Of Oranje? Ik Heb Er Elke Keer Weer Geleuter Over.


dezperado
 Share

Recommended Posts

we hebben het er vaak genoeg over

mogen achterlichten als remlicht oranje ( voor de wet amber geel) oplichten of moeten ze rood zijn?

mn achterlichten zijn rood (aanhanger) MAAR MN REMLICHTEN ZIJN ORANJE ????

MAG DAT en indien ja waar staat dat in de wet.

de stadsbussen in arnhem hebben ook oranje remlichten

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Artikel 5.2.53 kleur verplichte lichten


  1. De achterlichten en mistachterlichten mogen niet
    anders dan rood stralen.

  2. De remlichten mogen niet anders dan rood of
    ambergeel stralen.

  3. Het derde remlicht mag niet anders dan rood
    stralen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://wetten.overhe...atum_20-07-2010

Ik leg een copietje in de auto. We hebben al eens uren langs de weg gestaan met een algemene controle door rijkspolitie waar ik in conclaaf ging met een politieambtenaar die er ook niks van begreephovalentineheartbeat001.gif

Uploaded with ImageShack.us Maar toen kwam er een automonteur bij die dacht dat hij alles wist en die gaf oom agent gelijk en ik kon naar de winkel om nieuwe achterlichten te halen. Geen prent

maar toen ik terug kwam met de nieuwe achterl;ichten ( er was bij mij een stuk uit het plastic glas.) toen ik terug was was politie weg ( lunchen)

Die automonteur monteerde mn lampen op zn kop en kreeg ze niet aan het branden. We zijn toen met nix naar Inor gereden.

Toen ik vandaag de RDW belde om te vragen hoe het nou echt zat werd ik doorverwezen naar de polizei. en die willen salarisverhoging !!!!!

024xh.gif

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jadat had ik al gezegd Maarten

maar misschien was je nog niet op de gedachte gekomen dat er steeds meer nieuwe jeepers bijkomen die die info ook kunnen gebruiken.

Merendeel van de onderwerpen zijn al tig keer behandeld. Maar misschien handig als you email adres wordt gekoppeld aan de zoek functie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het toendertijd op het forum gezet zodat het ook voor anderen ( weliswaar met wat moeite ) terug te vinden was...

Misschien handig om de info te pinnen zodat het altijd bovenaan staat, of anders aan een apk-topic toe te voegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...