Spring naar bijdragen

veiligheidsgordels


Patsy
 Share

Recommended Posts

Weet iemand een adres waar ik twee veiligheidsgordels voor mijn Jeep Wrangler bouwjaar 1995 vandaan kan halen tegen een goedkopere prijs dan mijn garage zegt, namelijk 185 euro per stuk ex montage en ik heb er twee nodig omdat de auto daar vandaag op afgekeurd is.

Bedankt alvast voor de tips

Patsy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede gebruikte gordels zijn erg zeldzaam, bij bijna alle Wranglers hebben de gordels wel enkele keren tussen de deur klem gezeten, met beschadigingen als gevolg.

Zelf kon ik de gordels nog "repareren" door ze met een stoomstrijkijzer en een harde borstel weer in "model" te brengen!

Een andere optie is het aanschaffen van een paar universele gordels bij een automaterialen zaak. Veel goedkoper, en als je ze na de keuring weer terugbouwd merk je er verder niets van... En dan heb je er volgend jaar ook weer wat aan!

Succes!

Edit:

Ik zie net dat je nieuw op het forum bent....

Welkom!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, je moet wel de meest geschikte set gaan zoeken. Maar het hoeft geen rolgordel te zijn natuurlijk! Een vaste gordel die je iedere keer zelf straktrekt mag ook. Deze zijn veel voordeliger, en makkelijker in te bouwen. En alleen voor de jaarlijkse keuring maakt het niet uit dat het even wat lastiger omgorden is.... En na goedkeuring bouw je gewoon je eigen gordels weer in.... wink.gif (Mag eigenlijk niet natuurlijk, maar zo zijn er wel meer dingen die we allemaal even voor de keuring doen rolleyes.gif )

Het klusje is beslist niet moeilijk en dus heel goed zelf te doen. Wel zorgen voor het goede gereedschap (torx inbussleutel,of beter:dop, van een goede kwaliteit!!!!) en flink wat kruipolie. Vooral de 2 bouten onder de oprolautomaat zijn berucht om het vastroesten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patsy

Je besteld ze usa bij 4wd.com en kosten dat compleet ( rolautomaat) usd 39,50 per stuk Dus usd 80 per 2 verzendkosten zal ongeveer usd 50 zijn ook als je nog meer daar besteld zal vracht niet veel omhoog gaan Koop er een Bikinitop bij voor usd 45 en je betaald nog steeds de zelfde vracht

Het er inzetten stelf niet veel voor.

artikelnummer # 637 retractable belt kleuren 04 tan 05 blue 09 gray 73 red 01 black

je hebt ze binnen een week thuisbezorgd door UPS denk dat je eur 130 kwijt bent

incl transport btw invoerechten

Ik kan ze ook voor je bestellen maar dan moet je me even mailen

hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...