Spring naar bijdragen

Jeep Cj 7 Laredo (Gedemonteerd)


marja
 Share

Recommended Posts

Hallo forumleden,

Mijn man is een paar jaar terug begonnen met het demonteren van een Jeep CJ 7 met de intentie om deze weer als nieuw te maken.

Aangezien hij er helemaal geen tijd meer in kan steken is hij van plan deze te verkopen. Hij is reeds begonnen met het schuren en gladmaken

van de body en hardtop, de chromen spullen die erop komen zijn allemaal nieuw gekocht en sommige zelfs nog in de verpakking.

Iemand die interesse heeft om deze jeep af te bouwen? Wij wonen in Oud Beijerland dus er kan altijd gekeken worden...ook zou ik foto's kunnen

sturen.

Ik plaats dit mailtje vast om te kijken of er interesse ..... Er zal niet voldoende in dit oproepje staan maar mocht je vragen hebben stel ze gerust zodat ik

dit aan mijn man voor kan leggen.

m.vr.gr.

Marja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De jeep is van 1981, 4 liter i motor, 4 inch bladveren (nieuw), 35 inch mudzilla banden (nieuw) dubbele rvs uitlaat (nieuw) rvs remslangen (nieuw), benzinetank (nieuw) remklauwen gereviseerd

schijfremmen blokken (nieuw) complete remtromnels incl remcilinders (nieuw) stuurbekrachtigingspomp (nieuw) stuurstang (nieuw)

Hij is voor 99% alle onderdelen compleet, dubble plaatwerk (dubbele motorkap, dubbele spatborden) body omgebouwd van YJ naar CJ. Stalen deuren

bestop inclusief deuren, kleur beige, stoelen incl. achterbank, 2 x bikinitop.

Alle accessoires rvs nieuw incl. askappen

Onderdelenwaarde rond 13000 euro

Schokbrekers, stuurdemper ook nieuw

Het rijdende onderstel is gewoon perfect,

Zal vast wat vergeten zijn maar foto's volgen snel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...