Micky Geplaatst April 5, 2012 Rapporteren Share Geplaatst April 5, 2012 2 jaar geleden met mijn Wrangler 4.0 ho uit '92 naar Itali Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Funky Brown Geplaatst April 5, 2012 Rapporteren Share Geplaatst April 5, 2012 Voor nu eerst zou je de bougiekabel(s) kunnen vernieuwen, eventueel ook een nieuwe verdelerkap & rotor kan nooit kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Micky Geplaatst April 5, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 5, 2012 (bewerkt) Voor nu eerst zou je de bougiekabel(s) kunnen vernieuwen, eventueel ook een nieuwe verdelerkap & rotor kan nooit kwaad. Is 2 jaar terug al gebeurd. Zowel bougiekabels, verdelerkap en rotor. Lijkt mij ook niet de oplossing omdat het elke keer dezelfde (4e bougie) is die vet is. Denk dat het eerder iets is met de 4e cylinder(zuiger). Heb ooit iets voorbij zien komen over een "seal" hoesje ofzoiets??? April 5, 2012 bewerkt door Micky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Funky Brown Geplaatst April 6, 2012 Rapporteren Share Geplaatst April 6, 2012 Dan waarschijnlijk verder zoeken bij klepzittingen en zuigerveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst April 6, 2012 Rapporteren Share Geplaatst April 6, 2012 Compressie gemeten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Micky Geplaatst April 8, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 8, 2012 Compressie gemeten? Heb ff zitten zoeken/googlen hoe dit in zijn werk gaat maar dat gaat mij alleen niet lukken. Iemand (Ab ) die mij hier bij kan helpen? Oh ja, er "fluit" ook nog iets en volgens mij is het niet de v-snaar.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.