Spring naar bijdragen

Veren/ Hulpveren.


Recommended Posts

@green bear, thanks zal ze even bellen.

Wat krijg ik dan? Wat is het beste? Ik hoor diverse verhalen over op pomp bare schokbrekers, dat dat juist niet ideaal is.

Hoe gaan ander wagoneers met onderbouw hiermee om? Hangt nu een ringtank onder van 115 liter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een 100 ltr ringtank met load adjusters (oppompbare schokbrekers) eronder, deze zijn eerder voor gebruik bij zware ladingen, niet echt om hem achter hoger te krijgen. Kun je beter een blad erbij zetten, is ook comfortabeler. Ik heb eventueel nog wel wat bladen liggen. Als je een keer wilt komen kijken is altijd goed.

Ren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een 100 ltr ringtank met load adjusters (oppompbare schokbrekers) eronder, deze zijn eerder voor gebruik bij zware ladingen, niet echt om hem achter hoger te krijgen. Kun je beter een blad erbij zetten, is ook comfortabeler. Ik heb eventueel nog wel wat bladen liggen. Als je een keer wilt komen kijken is altijd goed.

Ren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Edwin,

Daar komen we wel uit. Het zijn complete bladen met nog een paar losse. Ik wil er zelf voor reserve nog wel wat van bewaren maar als je ze alleen nodig hebt om erbij te zetten lijkt me dat geen probleem. Erbij zetten kan wel maar dan moet je alleen de klemmen die ze bij elkaar houden wat aanpassen, kan je zelf wel doen. Gebeurd ook soms met slangenklemmen....

Je mag me bellen op 0644186219 dan maken we een afspraak.

Ren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi Edwin,

Daar komen we wel uit. Het zijn complete bladen met nog een paar losse. Ik wil er zelf voor reserve nog wel wat van bewaren maar als je ze alleen nodig hebt om erbij te zetten lijkt me dat geen probleem. Erbij zetten kan wel maar dan moet je alleen de klemmen die ze bij elkaar houden wat aanpassen, kan je zelf wel doen. Gebeurd ook soms met slangenklemmen....

Je mag me bellen op 0644186219 dan maken we een afspraak.

Ren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...