Spring naar bijdragen

Te Koop, Wrangler Yj 1990


sct4
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik bied mijn 1990 wrangler te koop aan,

Hij is rood heeft 119.000 mijl gedraaid.

APK t/m 03-2013

In 2010 o.a. waterpomp vervangen en kruisje voorwielen.

in2012 o.a. schokbrekers voor

Er zit bij: hardtop, softtop, bikinitop, achterbank en 4 extra banden incl. velgen (orig. jeep)

Motor en chassis is goed.

Lak is ook goed alleen bij de dorpels word het wat minder, en boven de wielkast linksvoor.

Hij gaat weg ivm de komst van een kleine en die vervoer ik liever in een cherokee.

Ik heb geen haast met de verkoop maar ik bied hem aan voor een scherpe vaste prijs: 4000,= euro

Vriendelijke groet,

Bas

post-2275-0-47004500-1332417992_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Aangezien ik dan begin met o.a het wegwerken van de roestplekjes op de dorpel.

Zou zonde zijn om hem weg te laten rotten......

Als jij de plekjes netjes weg slijpt en er nieuwe plaatjes in last kan dat ertoe bijdragen dat de jeep niet in waarde verder zal zakken maar als jij wat smiksel smaksel ga gebruiken zal dat zeker niet bijdragen aan een betere prijs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien er nog steeds redelijk wat particulieren en bedrijven zijn die reparaties uitvoeren op een zo goedkoop en makkelijk mogelijke manier kan je een dergelijke reactie verwachten. Zelfs na 9 postjes is het niet vanzelfsprekend dat iemand serieus genomen wordt.

In ieder geval succes met de verkoop en reparatie.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zit misschien wat in........

zou alleen niet zo slim zijn om het op een forum aan te geven en het vervolgens met prutswerk op te lossen lijkt mij.

maar er zijn inderdaad mensen......

Ik hoop dat ik hem verkoop voor die tijd, zoals ik bovenaan al schreef, de baby is inmiddels aanwezig dus daar stop ik liever wat meer tijd in.

Wat betreft het restaureren, dit is niet mijn eerste project, dus ik zal als hij klaar is en nog niet verkocht wat foto`s op het forum zetten, van voor en na.

Maar nogmaals voor de apk is het allemaal niet nodig, die haalt hij volgend jaar ook nog wel, maar het is zo zonde........

Een leuke auto voor een leuke prijs, en met nieuwe lak een iets hogere prijs........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...