Spring naar bijdragen

Soft Top - Onderhoud & "chemische Reactie" (?)


Martin_N
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik zag laatst speciale opberg hoezen/zakken voor de zij -en achterkant van een Wrangler soft top. Naast handig transport zou dit ook helpen beschermen tegen een "chemische reactie" doordat ze ruiten niet tegen elkaar aan zitten maar worden gescheiden door lappen stof.

Wat wordt hier precies bedoelt? Kan er een reactie ontstaan als je ze simpelweg op elkaar stapelt? Is zo'n opberg zak dan ook het geld waard (zo'n 80 dollar toch best veel geld voor een hoesje).

Vroeg me ook af of jullie nog tips in 't algemeen hebben vwb onderhoud van een soft top (heb hem er nu voor het eerst op)

Groeten,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de softtop de hele winter op zolder liggen gehad en volgens mij gewoon de plastic ramen op elkaar... heb nu de softtop erop gezet en niets van die "chemische reactie" gemerkt.

Misschien als ze jaren op elkaar liggen en er vocht tussen komt ofzo, misschien gaan ze dan plakken...

Je kunt er natuurlijk ook een lap stof tussen leggen wanneer je ze voor langere tijd opbergt. Voor transport kan het natuurlijk handig zijn, al rol ik de softtop gewoon op en bind ik hem achter de rolkooi vast als ik hem mee neem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de softtop de hele winter op zolder liggen gehad en volgens mij gewoon de plastic ramen op elkaar... heb nu de softtop erop gezet en niets van die "chemische reactie" gemerkt.

Misschien als ze jaren op elkaar liggen en er vocht tussen komt ofzo, misschien gaan ze dan plakken...

Je kunt er natuurlijk ook een lap stof tussen leggen wanneer je ze voor langere tijd opbergt. Voor transport kan het natuurlijk handig zijn, al rol ik de softtop gewoon op en bind ik hem achter de rolkooi vast als ik hem mee neem

Ja precies bij mij hetzelfde.....hebben paar maanden op elkaar gelegen zonder problemen.

Nouja, misschien gewoon verkoop-praat dan!

Groeten,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...