Spring naar bijdragen

Start Motor Of Krans ?


Bazzz
 Share

Recommended Posts

Goedenavond,

Tijd niet met mn Jeep (4.2L / 87) gereden en vandaag dan maar eidelijk de (tweedehands) startmotor gemonteerd, echter: Helaas ...

Vorige zomer begon de Jeep met starten een heel vreemd geluid te maken, eerst een hoop herrie (maar wel motor wel ronddraaien) en daarna hoorde ik alleen een ratelend geluid, alsof 2 tandwielen lichtjes langs elkaar draaiden, de motor echter niet.

als ik hem in zn versnelling een beetje heen en weer rol, dan lijkt hij weer even te willen pakken, daarna weer dezelfde ratel ....

Heb al wat topics gelezen, maar iemand een idee waar deze ellende vandaan komt ?

Groeten,

Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Aaaahhh ....

Vanavond na advies mn nieuw gereviseerde startmotor gemonteerd en hij startte meteen, hiep hoi .....

Even mee gereden en opnieuw gestart en toen een heel lelijk geluid, een mechanische klap van metaal op metaal en de startmotor draaide nog heel even en toen niets meer, alleen nog een doffe klik .... Vervolgens helemaal niets meer en toen rook onder de motorkap ... Snel pluspool ontkoppeld en brrrrr .....

Ik weet het niet meer, iemand een idee ?

Word er gek van ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doet mij denken aan een slecht gereviseerde startmotor die de starterkrans om zeep heeft geholpen en een verbrand startrelais.

Haal eerst de startmotor eraf, zodat je de startmotor en de starterkrans (kompleet rond laten gaan) goed kan bekijken.

Succes!

(Maar ik kan er ook helemaal verkeerd hebben)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...