Spring naar bijdragen

Sirene Gaat Telkens Af


Masis
 Share

Recommended Posts

Ja hoor, we hebben weer eens wat gesloopt...

Ik heb zaterdag onder de kap van de KJ afgespoeld, om alle koelvloeistof en vuil weg te halen. Een paar uur later, bij het afzetten van de motor, ging de sirene van het alarm zomaar af (deuren waren niet op slot). Hij knippert niet met de knipperlichten, en ook niet met het ledje in het dashboard. Als je op openen drukt op de AB wordt ie stil, en dan gaat ie daarna weer beginnen. Gek word je er van. Als je het alarm terecht af laat gaan (portier openen terwijl het alarm erop staat), gaat hij wel normaal af met de knipperlichten.

Dus de sirene uit elkaar gehaald, en het printplaatje was licht geoxideerd, maar wel droog. Schoon gemaakt en ingespoten met contactspray, en net weer gemonteerd. Maar nu gaat ie ook af als ik de portieren lock, zonder de knipperlichten. :dry:

Lijkt me sterk dat het door het spuiten komt, heb het echt voorzichtig gedaan en niet op het alarm en luchtinlaat gespoten. Had het trouwens probleemloos eerder gedaan.

Iemand een idee? Uit ervaring met de PT Cruiser weet ik dat de sirene niet zo makkelijk uitwisselbaar is en dat ie geprogrammeerd en ingeleerd moet worden... :ph34r::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ff de accu kabels los en even los laten en dan weer aankoppelen. ( soort reset)

Ik heb het ook wel is maar dan gaat ineens de sirene van het fabrieks alarm in combinatie met de claxon. Ik heb ook nog een achteraf ingebouwd alarm (verzekeringseis) en die 2 hebben wel is ruzie met elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...