Spring naar bijdragen

Spelen op Maasvlakte


charlie
 Share

Recommended Posts

Originally posted by Wout@Aug 21 2005, 20:46

Het was een geweldige ervaring , voor het eerst naast de weg te rijden .

Iets wat zeker voor herhaling vatbaar is.

Ik ga wel opzoek naar een paar stevige tereinbanden want die heb je wel nodig voor een beetje grip. wink.gif

Auto is nu weer lekker schoon en de voegen van mijn straatje zijn ook weer gevuld met zand.

de foto`s staan op mijn site  http://spaces.msn.com/members/jeep-cherokee wink.gif <div align="right">

ik vond het inderdaad erg gezellig en het moet gezegd....ik vond het heerlijk om thuis te komen,mijn schoenen uit te doen en that's it....geen 2 dagen soppen en spuiten en smeren en al die gekkigheid....ideaal...dit ga ik vaken proberen!!! laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by darkwolf@Aug 22 2005, 10:03

ik vond het inderdaad erg gezellig en het moet gezegd....ik vond het heerlijk om thuis te komen,mijn schoenen uit te doen en that's it....geen 2 dagen soppen en spuiten en smeren en al die gekkigheid....ideaal...dit ga ik vaken proberen!!! laugh.gif <div align="right">

Ik zal proberen mijn stoelen schoon te houden, dan kun je inderdaad ook weer schoon uitstappen. En een bijrijder naast je is toch wel zo gezellig.

het schoon maken is toch maar effe werk. Ik ben aan de buitenkant ongeveer een klein uurtje bezig geweest met de hogedruk spuit. Ach aan de buitenkant hoef hij toch niet te glimmen, het is de bedoeling dat de auto weer zo snel mogelijk het terrein ingaat. Alleen ik denk dat het binnen in de auto wel wat langer gaat duren voor die schoon is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En gelukkig bleven we allemaal schoon.........

Had vast hamer en beitel nodig  tongue.gif

Zeg maar gerust een shovel.

DSC00058_web.JPG

Was alleen maar om goed bij de onderkant te kunnen komen. en om een kuub bagger/zand weg te scheppen, maar verder viel het wel mee.

Zo te zien moet er nog wel aan de flex gewerkt worden.

Revolver shackels misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by A.J@Aug 22 2005, 18:20

Zeg maar gerust een shovel.

DSC00058_web.JPG

Was alleen maar om goed bij de onderkant te kunnen komen. en om een kuub bagger/zand weg te scheppen, maar verder viel het wel mee.

Zo te zien moet er nog wel aan de flex gewerkt worden.

Revolver shackels misschien?

<div align="right">

begin eens met langere veerschommels....doet al een hoop...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by darkwolf@Aug 23 2005, 10:27

begin eens met langere veerschommels....doet al een hoop...

<div align="right">

Ik ben al een beetje begonnen met (na)tekenen van de terraflex revolvershackles. Ik denk dat ze aan het eind van het jaar klaar zijn, als ik niets anders heb verzonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...