Spring naar bijdragen

Two Tone Kleur Cherokee


hvulink
 Share

Recommended Posts

Hallo Jeepers,

Iemand biedt een Jeep aan in grijze kleur echter met groene gril en groene motorkap. Volgens verkoper was dak en achterkant ook groen, maar deze zijn volgens verkoper in grijs overgespoten. Bwjr is 1997. Weet iemand of deze Jeep variant ooit origineel is geleverd? Google geeft weinig opbrengst. Hoor het graag Koop niet graag een schadeauto ;-)

Thanks for replies!

Greetz Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn deze nooit zo geleverd, maar dat weet ik niet voor de volle 100% zeker.

Ik vind het in ieder geval raar dat iemand een dak en achterklep laat spuiten maar niet de motorkap?

Ik zou er van weglopen, of hij moet heeeel goedkoop zijn en je moet hem heeel goed nakijken.

grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn deze nooit zo geleverd, maar dat weet ik niet voor de volle 100% zeker.

Ik vind het in ieder geval raar dat iemand een dak en achterklep laat spuiten maar niet de motorkap?

Ik zou er van weglopen, of hij moet heeeel goedkoop zijn en je moet hem heeel goed nakijken.

grtz

Dank voor reactie! Links laten liggen idd. Goedkoop was ie ook al niet :-)

Mvg Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...