Spring naar bijdragen

Vraagje Cullas Kapot


Recommended Posts

5 van de 5 cullassen zijn kapot dit was van de ene dag op de andere dat er ineens witte rook uitkwam nu mijn thermo staat heeft nooit aangegeven dat de motor warmer als 90 c is ge worden wat zou de oorzaak kunnen zijn van dit plotste gebeuren ? staat nu in de garage voor herstel.......

heb mijn jeep grand cherokee 3.1 ge kocht op 107000 duizend kilometer en hij heeft er nu na 2 jaar 120000 kilometer heb er altijd rustig mee ge reden nu het waren wel altijd korte afstanden van 10 km...

iemand en idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 van de 5 cullassen zijn kapot dit was van de ene dag op de andere dat er ineens witte rook uitkwam nu mijn thermo staat heeft nooit aangegeven dat de motor warmer als 90 c is ge worden wat zou de oorzaak kunnen zijn van dit plotste gebeuren ? staat nu in de garage voor herstel.......

heb mijn jeep grand cherokee 3.1 ge kocht op 107000 duizend kilometer en hij heeft er nu na 2 jaar 120000 kilometer heb er altijd rustig mee ge reden nu het waren wel altijd korte afstanden van 10 km...

iemand en idee?

Moest even zoeken wat een culasse betekend.. koppakking dus. :D

Het zou me niks verbazen dat de reden is dat je motor, zeker voor een diesel, nooit echt goed warm is geworden in dagelijks gebruik.

Dus 5 koppakkingen....das nie mis!! :cry:mompelt iets van kleppen........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

ja op de 3.1 l is dit echt een ziekte.het zijn van die vm motors uit italie ,er zitte vijf koppen op en het probleem is de haarscheurtjes in die koppen .

heel vaak komt dit door te veel vermogen vragen van de auto

slecht onderhoud je moet de koelvloeistof optijd vervangen verstopte radiateur

en het belangrijkste is het starten en wegrijden met koude motor.

dus het beste is de vijf koppen laten testen ,als er 1 of 2 kapot zijn meteen die vijf vervangen anders heb je een jaar later weer werk

1hele koppakking nemen en niet die vijf anders begin je later weer

ik zal is zoeken er is een bedrijf die hele setjes van revisie verkoopt origineel vm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...