Spring naar bijdragen

Remtrommel


Recommended Posts

Hallo,

Hoe meet ik een drum/trommel op van mijn GC 1993 5.2?

Er staat een hoop tekst onder het roest; KH125944 w-2 max.dia 255,5mm 502 97455 (tekentje)141 (nog een tekentje) 03

Oke oke een beetje vaag ben ik weer...., maar iemand een idee, want er schijnen 2 maten te zijn 9" en 10" en ik graag de juiste maat in huis.... wink.gif

De uiterste buiten maat is 318mm.

Gr

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Originally posted by Bart Grand@Jun 14 2005, 21:02

Hallo,

Hoe meet ik een drum/trommel op van mijn GC 1993 5.2?

Er staat een hoop tekst onder het roest; KH125944 w-2 max.dia 255,5mm 502 97455              (tekentje)141 (nog een tekentje) 03

Oke oke een beetje vaag ben ik weer...., maar iemand een idee, want er schijnen 2 maten te zijn 9" en 10" en ik graag de juiste maat in huis.... wink.gif

De uiterste buiten maat is 318mm.

Gr

Bart

<div align="right">

Het lijkt me logisch dat de maximum binnendiameter wordt bedoeld. Hoe verder de slijtage, hoe groter die diameter wordt, vandaar een maximum getal. Maar omdat je normaal gesproken op je schijven remt, zal het schijf gedeelte eerder slijten dan de binnenkant van het trommelgedeelte. De andere nummerss zullen artikelnummers zijn, of een deel ervan. Zoek op ASP-eberle.com naar overeenkomenede artikelnummers en je weet het zeker. Maar a.h.v. je chassisnummer krijg je ook de goede geleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...