Spring naar bijdragen

Chief Koelwater Lek. + Ff Voorstellen


spijlbusje
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik Robert lees al een tijdje mee op het forum allen nog niet de tijd gehad om me voor te stellen, nu moet het wel want hij is stuk.

Ik ben sinds een maand of drie in bezit van een jeep cherokee chief S uit '79. Ik rij met deze jeep dagelijks mijn woon werk verkeer rondom Beverwijk.

Zelf ben ik al een jaar of 14 monteur in vw, fiat, man's bij 1 dealer.

Als hobby heb ik ook een verzameling volkswagen luchtgekoeld, spijlbus, karmann ghia, brilkever en veel te veel onderdelen.

Wat ik met de chief wil doen is een goede betrouwbare auto van maken, ook voor vakantie's, en hij moet wat hoger en iets meer pit gaan hebben.

Maar gister was het even over in 1 keer werd het mistig om mijn heen en rook gelijk dat het koelvloeistof was, gelukig om de hoek bij huis dus kon hem nog in de straat parkeren. vandaag even gekeken en nu is aan de rechter zijde een vriesplug weg!! ik even zoeken bij de auto ligt hij in de motorsteun.. Alleen dit is een vriesplug met verwarmingspiraal, ik neem aan dat dit voor blokvoorverwarming is al zat er geen stekker op vast.

Om deze weer terug te zetten gaat niet werken natuurlijk, waar zijn deze vandaan te halen en of kan er ook weer een gewone vriesplug in??

mvg Robert.

IMG_2139.JPG

dagje%20friesland%20012.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

neen heb alleen onderdelen voor cherokee's liggen , dat zijn dus de drie genoemde , ik kan wel informeren of ik hem kan leveren , of probeer je het eerst lokaal ?

Heb net bij mij in de wijk katella gebeld en als het goed is heb hij koperen 1,5" liggen.

Dus zal het van de week eerst daar even proberen.

Gr robert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...