Spring naar bijdragen

Wie Kent De Yj-14-Jy Uit Leidschendam?


mrobers
 Share

Recommended Posts

Jaja, Jeep-virus blijft toch aanwezig ;-)

Wil voor m'n vrouwtje voor komende winter toch eens kijken naar een leuke Cherokee. Na een tweetal te hebben bekeken in de prijsklasse van rond de 1000eur, gaan we donderdag kijken bij een 90-er uit Leidschendam voor iets meer geld. Eens zien wat voor waar je voor meer geld krijgt.

Kent iemand toevallig de zwarte Cherokee met kenteken YJ-14-JY ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Feli!

Doe je nog even de Jeep voorstellen? ;)

Thanks! Hij schijnt het Jeepforum veelvuldig gebruikt te hebben voor informatie omtrent z'n XJ; vandaar dat ik benieuwd was of hij hier bekend was. Hij heeft hem sinds 2007 in zijn bezit gehad.

Na jaren- en jaren in een GC (5.2 en later 5.9) te hebben gereden èn actief te zijn geweest op dit forum heb ik de XJ toch voor mijn vrouw gekocht. Morgen (zaterdag) ophalen en zondag mee naar de loods om te kijken naar de 2 belangrijkste punten voor nu; bestuurdersraam werkt niet (onhandig bij slagbomen) en - vervelender - stationair loopt hij heel raar. Toerental zakt tot het punt van afslaan en stijgt dan weer wat. Blijft schommelen.

Zodra ik hem heb en er zondag naar heb gekeken, zal ik wel een introductiepost plaatsen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...