Spring naar bijdragen

Knipperende Verlichting, Binnen En Buiten. 1978 Wagoneer.


Jesper
 Share

Recommended Posts

Hallo, gisteravond begon opeens de verlichting te knipperen. Af en toe gaat alles aan en uit, dus buitenverlichting, maar ook dashboard en leeslampje.

Ik kreeg het idee dat het iets met het leeslampje te maken kon hebben, omdat ik die normaal nooit aan heb m aar nu zat mijn vriendin te lezen. En als ik het lampje uit deed stopte het knipperen ook na een tijdje, maar niet meteen. Heb toen een kwartier zonder knipperen gereden, leeslampje weer aangedaan en paar minuten daarna begon het knipperen weer af en toe.

Toeval of kan het het lampje zijn? Geen idee wát er dan mis mee kan zijn dat het dit veroorzaakt.

Waar zit de zekering precies waar al deze verlichting samenkomt? Misschien daar een los contactje.

En nog een vraag: hoe halen jullie die glazen zekeringen makkelijk uit die klemmen?? Bij mij breken ze als ik een beetje kracht zet :-)

Groeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat ook gehad, was de schakelaar van het licht. Ik zou die eens los halen en kijken of ie nog goed is.

succes!

Hoi Petrus bedankt voor je reactie. Maar de leeslampjes staan toch los van de overige verlichting? Die kunnen ook aan als de lichtschakelaar in staat. Dus ik zie niet helemaal hoe een kapotte lichtschakelaar invloed kan hebben op de leeslampjes.

Maar ik ga nu even naar de auto en wat dingen openschroeven voor een snelle blik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Petrus bedankt voor je reactie. Maar de leeslampjes staan toch los van de overige verlichting? Die kunnen ook aan als de lichtschakelaar in staat. Dus ik zie niet helemaal hoe een kapotte lichtschakelaar invloed kan hebben op de leeslampjes.

Maar ik ga nu even naar de auto en wat dingen openschroeven voor een snelle blik.

MM ja, die van mij doen het niet dus dat is me nooit opgevallen. In dat geval zal het wss niet aan de lichtschakelaar liggen.

Sorry, vergeet maar wat ik geschreven heb. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...