Spring naar bijdragen

Vandaag De I.b Op Zijn Kant Gelegd In Wanssum


F.M
 Share

Recommended Posts

bij een uitwijk manueuvere heb ik mijn I.B op zijn kant gelegd. schade: hardtop kapot. word een zomertop :D deurklink eraf, rechter voorscherm beetje krom. en een barst in de voorruit. ikzelf ben er met 2 hechtingen in mijn elleboog goed vanaf gekomen. komende week maar eens kijken of ik nog met de I.B naar het twente weekend kan. zoniet dan gaat het I.B project in rapper tempo

post-1818-0-57353300-1318784462_thumb.jp

post-1818-0-17150300-1318784698_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zondag na het ongeval ben ik naar het ziekenhuis gegaan bij de ehbo doorverwezen naar de huisartsenpost op dezelfde afdeling. daar heeft een assistent mijn elleboog dicht genaaid. heb haar nog zo gevraagd laat ff een doktor komen. ik weet niet of mijn elleboog gekneusd of gebroken is. dat vond ze niet nodig. vandaag terug geweest naar het ziekenhuis. omdat de pijn wat heftiger werd. de arts constateerde dat mijn elleboog flink opgezwollen was. hij zei ff wat foto's laten maken. resultaat flink gekneusd en omkapsel van het bot licht beschadigt. zo mag ik nu 1 week met een spalk in mijn elleboog rondlopen. ziekenhuis arts vond het ook vreemd. dat een arts van de huisartenpost zich niet gemeld heeft bijmij. waar hij wel ff een rapport van ging maken. en dat de assistent beslist of er wel of geen dokter bij moet komen als iemand pijn heeft.

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag voor de zekerheid alle bougies eruit gedraaid. de linkerkant waren alle bougies nat. daarna heb ik het blok met de hand rondgedraaid. dat was oke'. toen heb ik de startmotor rond laten draaien. er kwam flink wat olie via de bougiegaten naar buiten toe. had ik dat niet gedaan. en gewoon mijn blok gestart. dan had ik misschien mijn blok in de soep laten lopen. omdat er vloeistof op de zuigers zat. waardoor de drijfstangen krom kunnen slaan. ik heb vantevoren ook nog mijn optima yellotop laten testen bij gp service'omdat de minpool aan een kant een beetje weggesmolten was. maar de optima was nog voor 97% oke. en de gasslang heb ik ook moeten vervangen. de oude was door de klap doormidden gegaan. en daarna de motor gestart in het liep weer als een zonnetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...