SyBorg Geplaatst October 14, 2011 Rapporteren Share Geplaatst October 14, 2011 Hee mensen, Vrouw en ik hebben onszelf een paar weken geleden getrakteerd op een heeeeeeele mooie Rubicon (2003). Onze YJ (95) was een beetje moe geworden.... (en eerlijk gezegd had ik ook niet zoveel puf meer om e.e.a op te knappen/aan te passen). Sja, en toen zagen we deze Rubicon...; we waren meteen verkocht. Vorige eigenaar (misschien op het forum?) heeft deze auto werkelijk met alle liefde onderhouden. Op een paar dingetjes na is ie werkelijk puntgaaf en heel compleet. Staat op LPG, rijdt fantastisch, we zijn er blij mee (tot zover dan...). Uiteraard is er wel wat: Uitlaat lekt iets (front pipe) en is te stil (Jeep mag je horen....), Morgen spoorverbreders plaatsen (30 mm). Staat net ff wat beter, Originele Rubicon wheels "zwart poedercoaten", En meest belangrijk....... DE LOCKER POMPEN ONTBREKEN.....!!! (wat is nou een Rubicon zonder lockerpumps?....). Originele pompen heb ik net besteld (ga ze meteen onder de stoel plaatsen). Over de uitlaat heb ik de volgende vraag: Volgens de manual bestaat de frontpipe (vanaf het spruitstuk) uit een deel met twee catalysatoren. Zijn er mensen die dat vervangen hebben door een frontpipe zonder catalysatoren? En zo ja, werkte dat dan OK met de sondes en de computer? Nou ja, to zover. Ben benieuwd naar jullie reacties. Sibo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.