Spring naar bijdragen

Cherokeeparts Bereikbaar?


Gerlofsma
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Is hier iemand die contact kan maken met iemand van cherokeeparts.nl?

Ik lees net dat ze 3 weken op vakantie zijn en kan geen contact met ze krijgen op wat voor manier dan ook.

Ik heb nl remschijven daar besteld en deze vanmiddag geprobeerd te monteren maar de binnen diameter van de schijven is een centimeter te klein, die krijg ik er zelfs met geweld niet op.

Ook lijken de bijbestelde remblokken niet op de vorige.

Daar ik een eigen zaak heb en al een week heb moeten improviseren, waardoor ik aardig wat tijd kwijt was, ben ik nogal gebrand om dit toch zo snel mogelijk op te lossen, nog 4 weken (incl versturen) wachten is echt geen optie.

Mvg, Redbad, net eigenaar van een Jeep Cherokee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal beantwoord Boris (cherokeeparts) de mail wel, óók als hij op vakantie is. Even geduld dus........

Nou, ik kreeg een mail terug dat hun mail box automatisch wordt gewist zolang ze op vakantie zijn, dus mijn mails zullen ze denk ik wel niet lezen.

Ik ben beginnend ondernemer en kan me helaas (nog) niet al te veel gekkigheden permiteren. Ik kan natuurlijk ergens anders nog een keer die onderdelen gaan kopen maar dan betaal ik ten eerste waarschijnlijk de hoofdprijs en zit ik nog steeds met die spullen die ik bij hun heb besteld, en stel dat ze die niet meer terug nemen na 3 weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou op zondag ook mijn zakelijke mail niet beantwoorden.

In het ergste geval moet je inderdaad drie weken geduld hebben.........

De meesten doen dat niet op zondag en dat begrijp ik. Daar ik beginnend ben doe ik dat wel, ik heb vanmorgen ook gewerkt, vanmiddag had ik eindelijk even de tijd om de boel er voor volgende week weer op te zetten, en dan blijkt het dus niet te passen. Balen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, da's balen maar lullig gezegd niet Boris' probleem. Even geduld opbrengen in dit geval, zal je nog wel vaker tegenaan lopen. Cherokeeparts zal je garantietermijn/omruiltermijn echt niet laten verlopen in de tijd dat ze zelf op vakantie zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er nog net , en me eigen aan het voorbereiden op de USA-trip (moab deze keer) , ik heb mijn eigen voorgenomen om mijn laptop niet mee te nemen , anders ben ik altijd aan het werk...

@remschijven het blijft een raar verhaal , maar zal dadelijk het een en ander controleren in de werkplaats.

Echter de clipjes van de remblokken dient U over te zetten van de oude remblokken , deze worden er nooit bijgeleverd.

Ik kan U vandaag nog wel de 'orginele remschijven' i.p.v. van de import schijven , echter kosten die 69,-- per stuk , i.p.v. 39,-- per stuk.

De andere zie ik dan wel retour.

Als U daar niet mee kunt leven dan mag natuurlijk alles retour en zal U het betaalde bedrag terug storten , echter ben er pas weer v.a. 19 oktober.

mail me maar direct : boris@cherokeeparts.nl

bewerkt door boris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Boris,

Toch super dat je nog even reageert maar ik heb al spullen gehaald in Wommels dus doe de spullen maar retour. Ik heb eventueel wel belangstelling voor wat andere zaken dus ik denk dat we er wel uitkomen. Ik ben in elk geval geholpen en we zien na de 19e wel weer verder.

Een goede trip gewenst in de USA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remschijven :

Ik heb het net gemeten , er zit inderdaad 1 cm verschil in , dus is er iets met de laatste zending mis gegaan/

Ik zal u het geld van de remschijven (2*39,--) retour storten , dat doe ik meteen , je hoeft ze niet terug te sturen , scheelt weer verzendkosten (gooi ze maar weg).

Remblokken :

Ik heb net Nico nog gebeld , U heeft bij hem remblokken gehad voor de na 91-er model (de kunstof cylinders).

Ik had U nog gevraagd welke U had , U vertelde metalen cylinders , vandaar ik het oude model heb gestuurd.

Maar goed kan gebeuren.

Wellicht tot de volgende keer (en nu ga ik mijn koffers pakken...)

bewerkt door boris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Boris,

Toch bedankt voor de goede service ik heb je per mail even een foto gestuurd van mijn oude blokken met die van jouw ernaast. Die van Nico zitten er intussen in en de Jeep rijdt en remt weer als een tierelier.

Ik moet zeggen dat ik geen kunstof onderdelen ben tegen gekomen maar mijn Jeep is van eind '91. Misschien dat de vorige eigenaar er iets raars mee heeft gedaan ofzo?

Nogmaals goede trip en tot de volgende keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...