Spring naar bijdragen

CD wisselaar


Recommended Posts

Vandaag eens een keer mijn CD wisselaar een keer uit de weg geruimd.

Ik heb gebruik gemaakt van de uitsparing in de kofferbak van mijn XJ.

Achter deze ruimte zit nog een holle ruimte, dus ik heb een gat gezaagd ter grootte van de wisselaar, en de wisselaar met wat beugeltjes vastgezet aan het plastic zijpaneel.

Resultaat: De wisselaar steekt bijna voor de helft door het zijpaneel heen, en zit zo mooi uit de weg.

Op de foto lijkt het alsof hij veel uitsteekt, maar in werkelijkheid steekt hij maar 2 cm uit het zijpaneel.

wisselaar.jpg

Op de foto te zien waar de vorige eigenaar zijn wisselaar had bevestigd (bij dat blauwe bossie kabel). Dat zat met ijzeren strippen en bouten door de bodem heen vast. Resultaat, mooie roestplekken en een rotte bodem mad.gif

Weer veel werk gehad om dat een beetje opgeknapt te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer van het gepruDs van de vorige eigenaar...maar zo zittie netjes weggewerkt.

Nog speciale speakers? Of zijn die van de XJ voldoende?

Ik heb de mijne maar verkocht een paar jaar geleden...in een TJ zit wat dat betreft echt weinig ruimte voor zoiets. Zit gewoon met een cd spelertje en de originele boxjes..hoor toch bijna niks. (misschien moet ik de ramen maar eens dichtdoen tongue.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De boxen van de vorige eigenaar zitten nog in de deuren + xtra tweeters in dashboard.

Er zit nog zo'n originele speakerbalk aan het dak in de kofferbak, hier wil ik nog boxjes in doen.

Verder geen versterkers ofsow.

Die zaten wel in de auto (2 versterkers van 35W + regelkastje voor de voor - achter versterker), maar die heb ik eruit gehaald en op marktplaats gezet.

Een muziekje onderweg is leuk, maar ik wil wel mijn motorgegrom kunnen horen rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by DutchPowerCow@Jan 21 2004, 17:36

Op de foto te zien waar de vorige eigenaar zijn wisselaar had bevestigd (bij dat blauwe bossie kabel). Dat zat met ijzeren strippen en bouten door de bodem heen vast. Resultaat, mooie roestplekken en een rotte bodem mad.gif

Weer veel werk gehad om dat een beetje opgeknapt te krijgen.

Tipje bij roestplekken als deze: goed insmeren met roestomvormer (fertan ofzo) deze zet de roodbruine roest om in zwarte roest, welke niet verder oxideert en waar je dan overheen kunt schilderen zonder dat het onder de verflaag verder roest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by XJos88@Jan 21 2004, 20:58

Tipje bij roestplekken als deze: goed insmeren met roestomvormer (fertan ofzo) deze zet de roodbruine roest om in zwarte roest, welke niet verder oxideert en waar je dan overheen kunt schilderen zonder dat het onder de verflaag verder roest...

Yeah, alleen mijn roestomvormer was al wat hard geworden in het potje mad.gif , ik heb het momenteel ff met tectyl bewerkt, ik ga er wel eens een project van maken.

Eerst eens kijken waar al dat water vandaan komt in mijn kofferbak (ik meen da rubbers).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by DutchPowerCow@Jan 21 2004, 22:34

Eerst eens kijken waar al dat water vandaan komt in mijn kofferbak (ik meen da rubbers).

Die holle ruimte achter die panelen is ook open van onder.. smile.gif

Zitten wat afwateringsgaatjes in.

Verder kijk ook even of je dakrails niet lekt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by XJos88@Jan 21 2004, 23:00

Verder kijk ook even of je dakrails niet lekt..

Mijn dakrails zit los op een paar punten.

Ik moet mijn hemel er eens uithalen om te kijken of ik die weer vast kan zetten.

Maar als de rails los zit, komt het water volgens mij niet op de plek waar het nu nat is? (Ik moet eens een beetje na gaan denken) ph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...