Spring naar bijdragen

Emotionele Dagen


Chris
 Share

Recommended Posts

Hoe moet ik nu beginnen met het schrijven van het verhaal ? Maar gewoon bij het begin te beginnen denk ik.

Afgelopen zondag is mijn vermoeden toch uitgekomen helaas. De vrouw waar ik 6 jaar lief en leed mee heb gedeeld, heeft een einde aan de relatie gemaakt.

Haar gevoelens voor mij zijn verdwenen.

Zondag ben ik bij een paar goede vrienden op bezoek geweest, en al een klein beetje afscheid genomen, want in de plaats waar we samen woonden moest ik weg. In de avond was me ex vriendin weg gegaan, in heb ik in de tussentijd al een hoop spullen in de auto gezet. Toen ze weer thuis kwam toch maar weer een poging gedaan om het eens en voor altijd weer goed te praten, maar het mocht helaas niet meer baten.

In de nacht van zondag op maandag, geen oog dicht gedaan.

De maandag weer zitten praten maar ook zonder succes, ze moest nog boodschappen doen, heb ik in de tussen tijd de overige spullen in de auto gezet.

Toen ze terug kwam van boodschappen doen, zijn we samen nog wel naar het ziekenhuis geweest, want ze moest een paar test's doen IVM de klaplong die ze heeft gehad.

Daarna hebben we samen nog bij haar ouders gegeten, en in de avond, als het ware een afscheid's drankje genomen en elkaar heel veel succes gewenst voor de toekoemst. En weer geen oog dicht gedaan.

De dinsdag, kwam een vriend van mij om me mee te helpen met enkel vissen vangen die ik graag mee wilde nemen naar me ouders, die hebben gelukkig ook een vijver.

Me vriend en ik hebben toen alles in de auto geladen, en op het moment dat ik de deur van de caravan achter me dicht deed, gingen bij me de sluizen letterlijk open.

Ik heb geloof ik nog een half uur staan huilen, ben toen naar de ouders van me ex gereden, heb daar nog een paar glazen fris op.

Toen was het dus echt tijd om voor de laaste keer Leidschendam en Zoeterwoude achter me te laten.

En ja hoor daar kwam het gejank weer, Ik heb geloof ik van Den-haag tot aan Breda zitten huilen, natuurlijk niet onder het rijden.

Eenmaal thuis gekomen, de vissen in de vijver gedaan.

Dinsdag avond heb ik bijna niks door me keel kunnen krijgen, heb me een beetje op gefrist, en en ben daarna bij een paar hele goede kennisen op bezoek geweest. En jullie raden het al, weer zitten janken.

Toen was het tijd om naar het huis van pa en ma te gaan, want daar kan ik gelukkig weer terecht, en ben ze er ook heel erg dankbaar voor.

Ik ben de nacht redelijk goed door gekomen. en heb wel een paar uurtjes kunnen slapen.

Nu ik dit verhaal aan het typen ben, zit ik weer met tranen in me ogen.

Ik weet dat het verkeerd is, maar ik zal altijd van haar blijven houden en ik blijf de hoop houden dat we weer bij elkaar komen.

Ik weet dat het een heel verhaal geworden is, maar ergens voelt het wel goed, om het ook eens van je af te schrijven IPV praten.

Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben dat ik het nu op het forum plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag chris

net je verrhaal gelezen,ja das minder leuk.de een praat er over en de ander schijft er over, maakt maakt niet uit hoe als je er 'goed' bij voelt is het toch oke

iedereen uit zich op zijn eigen manier en het zal even tijd nodig hebben maar ook dit komt goed

inieder geval van deze kant sterkte er mee

mvg de steen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Chris, ken jou niet maar je verhaal wel en hoewel je dat nu waarschijnlijk nog niet kan/wil/zal geloven kan dit zomaar het begin van iets moois zijn. Voor nu, sterkte en gewoon laten gebeuren wat er gebeurt, je moet er toch doorheen en dat heeft tijd nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chris,

Dapper om je hart hier te luchten. Ik denk dat het goed is om er veel over te praten, zoals je al met vrienden hebt gedaan. Het is een emotionele gebeurtenis, die je zo te lezen erg aangrijpt. Denk echter aan je zelf, hoe je verder kan, en ga niet bij de pakken neer zitten.

Groet,

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...