Spring naar bijdragen

Km Teller


reja
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal, bij mijn yj uit 92, met 4.0L High Output en T-3 bak zit een mechanische km kabel aangesloten. Alleen de teller is elektronisch. Advies gekregen van Ab om speedsensor op de tussenbak te zetten te zetten. Is dat dezelfde plek waar de mechanische kabel op aan gesloten is? Is dat een soort wartel en hoe geeft die dan het signaal door aan de teller? Worden daar ook draden op aangesloten?Ik ben een echte leek, dus graag advies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee wat de vorige eigenaar heeft gedaan. Mijn informatie is een cj7 uit 78 ,wranglerbody uit 92. Andere motor: 4.0L high Output. Momenteel een handgeschakelde T-150 met Dana 20 tussenbak achter. Assen origineel voor Dana 30 en achter AMC20.

Lukt het dan niet met die speedsensor waar je het over had? Of kan dat nog steeds en welk type is dan nodig? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee wat de vorige eigenaar heeft gedaan. Mijn informatie is een cj7 uit 78 ,wranglerbody uit 92. Andere motor: 4.0L high Output. Momenteel een handgeschakelde T-150 met Dana 20 tussenbak achter. Assen origineel voor Dana 30 en achter AMC20.

Lukt het dan niet met die speedsensor waar je het over had? Of kan dat nog steeds en welk type is dan nodig? :rolleyes:

Haha.....dan kan het vanalles zijn. Ik las even wat anders namelijk:

mijn yj uit 92, met 4.0L High Output en T-3 bak

Als je een Jeep hebt waar de samenstelling niet helemaal duidelijk is, is het zaak om juist wél duidelijkheid te hebben.

Zorg dat je zelf goed weet wat er gemonteerd zit. Met "volgens opgave" zijn al meer (dure) foutjes gemaakt.

Dana 20 ziet er zo uit

dana_20_transfer_case.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...