Spring naar bijdragen

Verlichting Linksachter Valt Weg


Recommended Posts

Ik had het zelfde probleem en als ik het lampje eruit haalde en opnieuw erin plaatste werkte het weer een dag.

Nieuw lampje gemonteerd en het probleem was over.

Heb het linkse lampje met rechts verwisseld maar het probleem bleef aan de linkerzijde.

Maar ik wil gerust de lampjes vervangen ,kan nooit kwaad.

Dacht zelf mischien aan een slechte massa.

Waar kun je deze lampjes trouwens kopen. Heb dit type fitting nog niet eerder gezien.

Bedankt voor je reactie,

MvG

Cub Grim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het inderdaad in de massa zoeken. (het lampje is kennelijk niet defect).

Als ik rechts het lampje verwijder doet links niets meer, terwijl als ik links het lampje verwijder rechts normaal functioneert.

Dit hoort natuurlijk ook zo.

Ben nu met vakantie maar ga het wel uitzoeken als ik weer thuis ben.Zodra ik meer weet laat ik het wel weten.

Bedankt voor jullie reacties.

MvG

Cub Grim

Cub Grim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij gecorrodeerde massa aansluiting, gaat de stroom een andere weg zoeken. Meestal is dit dan via een dichtbijzijnde lamp en krijg je kerstboomverlichting.

Zo zie je af en toe wel 's een wagen passeren, of een aanhangwagen met discobar effect.

Meten is weten ! Neem een multimeter en meet eens alle massa's door en test dan één voor één de lampen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Bij gecorrodeerde massa aansluiting, gaat de stroom een andere weg zoeken. Meestal is dit dan via een dichtbijzijnde lamp en krijg je kerstboomverlichting.

Zo zie je af en toe wel 's een wagen passeren, of een aanhangwagen met discobar effect.

Meten is weten ! Neem een multimeter en meet eens alle massa's door en test dan één voor één de lampen ook.

Probleem opgelost. Lampunit ter hoogte van parkeer/remlicht " door warmte denk ik" iets vervormd waardoor er geen massacontact werd gemaakt. Contact iets verbogen en probleem was opgelost.

Bedankt voor jullie reacties.

MvG ,

Cub Grim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...