Spring naar bijdragen

03-07 -2011 Vrij Rijden Axel


Bleek
 Share

Recommended Posts

Dus na jouw "problemen" deed de lier het weer gewoon ?

In het filmpje krijgt de lier het best zwaar.

Vaak kun je bij dit soort lieren af en toe even stoppen om "overheat" te kunnen voorkomen.

Verder eens met Theo, lang en zwaar lieren strekt je accu snel leeg.

Hoe is het met de staat van de accu ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Evert na het probleem is de lier nog gewoon gebruikt.

Hij heeft op een gegeven moment wel zwaar ja dat is een feit de staat van de accu is in mijn ogen gewoon goed want heb er nooit problemen mee maar misschien is het verstandig om er een zwaardere in te zetten.

Het was wel zo toen we hem van spanning kregen en de lier los koppelde hij wel weer gewoon in en uit lierde dus het zal dan toch wel met die "overheating" te maken hebben denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patrick,

Ik heb dezelfde lier en had soortgelijke problemen.

Uiteindelijk bleek dat de twee draden aan de onderzijde verkeerd om aangesloten zaten.

Het oog van de dikke aardekabel kwam soms tegen de lierbehuizing aan waardoor er kortsluiting ontstond en de lier kracht verloor.

Nadat ik het oog van de dunne kabel bovenop deed en het oog van de dikke kabel daaronder, was er genoeg afstand om geen kortsluiting meer te maken.

Nog wat extra isolatietape en de lier werkte weer perfect.

Ik kwam er trouwens achter toen ik een keer 's avonds de kabel netjes aan het opdraaien was en de vonken opeens rondsprongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ekoyptaoh2xko3b3sglv.jpg

b5wrsf0jq9spomjdl8vt.jpg

oqbujg3e026tuvq4ynpl.jpg

if0b3rj6kpdf3bheyr8t.jpg

2ol8adtvpdlklkyzwkjm.jpg

Hier nog een paar fotootjes.

Steven ik weet niet of het dan open is i.v.m vakantie maar kan het altijd even vragen voor je natuurlijk. Ik zelf weet nog niet of ik erbij kan zijn want volgens mij vertrek ik dan naar Spanje.

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof dat ik dat weekend vrij ben.

het weekend van 30/31-7 zou er een nacht rit zijnmet BBQ enzo :( , maar dan heb ik nachtdienst.

en bleek jij bent handig met foto's plakken .... staan er weer een paar op mijn fb.

bewerkt door Trickie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...