Spring naar bijdragen

Eindelijk Heb Ik M'n Cj7 Gevonden


Recommended Posts

Ik ben bijna een jaar op zoek geweest naar een CJ7. Geen van de grond af restauratie project maar een met een goede aandrijflijn en de rest van de technische mikmak in prima conditie (voor zover mogelijk natuurlijk, het blijft een 28 jaar ouwe truck). Eentje die gewoon een goede dosis cosmetische TLC nodig heeft. 'K ben helaas een poetser geen monteur.

Een maat van me die dus wel blindelings CJ's uit mekaar kan halen en terug kan opbouwen heeft 'em "gevonden". Tussen wal en schip gevallen bij een scheiding.

1983 4.2 met widetrack assen en nog in de originele lak. Daar zijn wat plekjes op de normale plaatsen maar niets doorgeroest.

Daar kan ik me van de zomer (en winter) eens lekker mee gaan bezig houden om hem netjes strak te zetten en natuurlijk een aantal greenlanes gaan verkennen.

En zal waarschijnlijk moeten leren sleutelen. :unsure:

post-1492-0-48615400-1306359197_thumb.jp

post-1492-0-22558900-1306359212_thumb.jp

post-1492-0-04828300-1306359225_thumb.jp

post-1492-0-59521500-1306359239_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Kenzo,

Truck heeft een 2" shackle lift en 31's. Is mijn eerste 'venture' in old iron na 9 jaar GC met alle gemakken. Moet echt met het ding

leren rijden dus voorlopig maar even houden zo. Wil wel offroaden maar zal niet echt 'diehard' zijn. Heeft me genoeg moeite gekost

om zover te komen zonder het gelijk naar de vaantjes te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...