Spring naar bijdragen

Is Dit Normaal?


Recommended Posts

Oorzaak gevonden en gelukkig geen ongelukken gemaakt, zoals Ab al aangaf upgraden naar 2.5" shackles en shackle holders.

Die van een YJ hebben in ieder geval 1.25" bushings met een buisje erin en lijken mij toch wat stijver dan de 1" van de CJ.

Ik heb recent bij Jim Crabtree een conversie set CJ/YJ gekocht voor zowel voor als achter 2.5", bushing diameter 1.25" , massief staal

( € 159.- incl. verzending, binnen 7 dagen binnen - als gift/sample - aardige vent en top notch machined )

Crabtree Jeepproducts

Succes met je aanpassingen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oorzaak gevonden en gelukkig geen ongelukken gemaakt, zoals Ab al aangaf upgraden naar 2.5" shackles en shackle holders.

Die van een YJ hebben in ieder geval 1.25" bushings met een buisje erin en lijken mij toch wat stijver dan de 1" van de CJ.

Ik heb recent bij Jim Crabtree een conversie set CJ/YJ gekocht voor zowel voor als achter 2.5", bushing diameter 1.25" , massief staal

( € 159.- incl. verzending, binnen 7 dagen binnen - als gift/sample - aardige vent en top notch machined )

Crabtree Jeepproducts

Succes met je aanpassingen !

Thanx voor je reactie.

Ik heb die conversie eerder een keer voorbij zien komen maar dat gaat niet goed komen op mijn cj. Dat heeft te maken met de verzwaarde stuurhuisbox. Deze komt over je shackle holder heen te zitten en dat gata niet als de shackle holder schuin loopt. Deze moet namelijk vlak lopen. Ben nu ana het kijken voor de M.O.R.E. shackle holder.

Gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...