Spring naar bijdragen

Remmen Ontluchten


Recommended Posts

Ik was weer eens bezig met mijn remmen, nu zit alles weer in elkaar maar het ontluchten wil weer eens niet :(

Geen lekages te zien, en pedaal lijkt hard te worden bij ontluchten. Enige wat je hoort is vloeistof die door de leidingen en de remdruk verdeler stroomt.

Zodra je de auto start is het harde pedaal in eens niet meer hard, sterker nog hij komt op de bodem te liggen, zet je de auto hierna weer uit dan moet je weer aantal keer pompen waarna het pedaal weer een poging doet om strak te worden.

Zie ik iets over het hoofd, of waar gaat dit fout?

Ik zit zelf te denken aan de remdrukverdeler, deze staat op zijn kant gemonteerd sinds kort. Mag dit wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb je verder aan je remmen setup veranderd? Remdruk verdeler even losje in de oude positie zetten, en nog een keertje proberen misschien......

Ik heb 2 aanpassingen gedaan Ab,

> Remverdeler verplaats naar binnen in de auto

> Andere klauwen welke een maat groter zijn gemonteerd op de achteras

De oude positie was onder de motorkap, hier heb ik hem weg gehaald en binnen in de auto gemonteerd. Ondertussen heb ik contact met Biesheuvel gehad, de positie van de remdrukverdeler mag elke zijn.

Inderdaad zoals Boris ook al aan geeft, dit kwam ook bij Biesheuvel terug. Ga dus maar een andere bestellen. Eens uitzoeken of dit persee weer een voor een Wagoneer moet zijn, of dat een andere (krachtigere) ook zou kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een nieuwe hoofdrem cylinder geplaatst. Helaas bied dit geen verbetering :(

Lijkt erop dat de booster (bekrachtiger) intern defect is geraakt. Is er nog op de een of andere manier te testen/achterhalen of dit ook echt zo is?

Heb nog wel een booster van een 1979 chief liggen, mag je zo hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...