Spring naar bijdragen

Aanschaf Cj7


Recommended Posts

@ab : Ik kan deze VIN-Code echter met geen enkel code-programma inlezen omdat ieder programma zegt dat het te min cijfers zijn!!

Als het om een samengestelde auto gaat, dan zou het RDW indien de history te achterhalen is een nieuwe VIN hebben ingeslagen.

Maar hier moet dan toch wel iets uit te halen zijn??

Ik heb het kentekenbewijs gezien, maar niet gelet op de plekken van deze VIN-code.

De Jeep heeft wel blauwe kentekenplaten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je haalt twee dingen door elkaar......

VIN is een nummer van de fabrikant. Dit is gewoon een productie code.

Chassisnummer is door de wetgever bedacht om een auto "uniek" te maken, dit kan dus vanalles zijn, dit nummer staat op de kentekenpapieren. Dit nummer dient om de auto te "koppelen" aan het "unieke" voertuig.

Als de vin uniek is, kan deze ook als chassisnummer dienen, en dient ook ingeslagen te zijn.

Nogmaals, de VIN staat op je typeplaatje, het chassisnummer ingeslagen op het chassis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De Jeep vandaag gekocht!!

Ondanks de vraagtekens omtrent het nieuwe chassisnummer met het rare bouwjaar kon ik de Jeep

toch niet laten staan. We zullen het houden op een bouwpakket CJ7 met GEEN werk aan de body, 4.2 L lijnzes op LPG loopt ook perfect,

maar moet wel opzoek naar een goede Softtop in combinatie met halve deuren (vind ik de mooiste combi)

Bedankt voor alle commentaar.

Nog iemand een idee wat het chassisnummer betekent : 10C10674

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...