Spring naar bijdragen

Afstandsbediening Voor De Cv Aansluiten


Recommended Posts

Hallo allen,

Ik heb een setje gekocht om de centrale vergrendeling van de auto met een handset te activeren.

Nou laat de handleiding naar mijn idee nogal wat te wensen over... Wellicht dat iemand me een tip kan geven?

Ik heb een XJ uit 1989 4.0L

1)

Zie afbeelding 'schema-1'

Aan te sluiten bedrading is verdeeld in 2 groepen, één gedeelte gaat naar 'TO CENTRAL LOCK' hierover meer in punt 2.

Het andere gedeelte (de 5 draden die onderaan de tekening staan) lijkt me allemaal duidelijk.

Enige aparte is dat die bovenste draad daarvan naar 'PARKING LIGHTS' gaat, maar dat moeten denk ik de knipperlichten zijn. Misschien dat die in Amerika zo genoemd worden of zo...

Anyway, dit moet wel gaan lukken.

2)

Zie afbeelding 'schema-2'

Hier beginnen voor mij de problemen...

Dit is dus het vervolg van wat hierboven 'TO CENTRAL LOCK' wordt genoemd.

Hier staan 4 tekeningen, die rechts onderaan valt al af omdat het daar om een pneumatisch systeem gaat, dat scheelt er dus alweer ééntje... ;)

Maar dan... welke van de overige 3 zou ik moeten gebruiken?

En er lopen wel allemaal draadjes die cv op de tekening in, maar wat zouden deze dan voorstellen...??

Ik hoop dat iemand me wat verder kan helpen...

Thanks!

Ralph

post-5050-0-71857300-1303569088_thumb.jp

post-5050-0-00197900-1303569096_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
  • 1 month later...

Hoi Maikee... beetje late reactie.

Nou, mijn antwoord kan simpel zijn, het is bij mij ook nog steeds niet gelukt... :(

Ik heb het een keer 'globaal' aangesloten, dus met even draadjes doorverbinden en zo, maar ik kreeg er geen werkende CV door...

Dus mocht het jou gelukt zijn of binnenkort nog gaan lukken dan zou ik bj deze de vraag om willen draaien, dus of JIJ wilt uitleggen hoe het is gelukt... ;)

Groeten!

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...