Spring naar bijdragen

Diff revisie?


Recommended Posts

Ben je zeker dat het je diff is ?

Ik dacht dit bij mij ook ,maar vorig weekend heb ik ontdekt dat het rechterwiellager grolt.

De klank hiervan wordt door gans de vooras overgenomen en zo heb je de indruk dat het ergens anders vandaan komt. Kijk maar eens eerst naar je wiellagers ook.

Dealerprijs voor een diff revisie is 1200 euro

Bij sommige firma's hier op het forum te vinden is het tussen 700-800 euro.

Maar vooraleer je dit laat doen, moet je zeker zijn dat het geen wiellager is, want dat fix je voor 100 euro zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij mij grolde er ook iets van voren en heb me vooras er tussen uit gehaald en toen was het weg.

Is het dat al 100% zeker dat je differentieel gereviseerd moet worden of kan het dan alsnog je wiellager zijn?

Olie van het differentieel heb ik al vervangen.

Groet,

Wesza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor diegene die al eens een dif revisie hebben laten doen aan de vooras. Door wie heb je dat laten doen en hoeveel pegels werden er dan ongeveer uitgewisseld en, niet onbelangrijk, waren jullie ook tevreden met de reparatie?

Grtz en bedankt

hoi ik heb me achteras laten doen bij maasbach4x4 in amersfoort 750 euro,zover ik weet is de vooras de zelfde prijs.ben er zeer tevreden over.

kan ook je homekneet zijn,heb er ook last van,tussenas er tussen uit gehaald en probleem opgelost.rij een gc 1997 5.2

groet raymon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is je tweede topic over hetzelfde probleem, terwijl je nog niet eens weet wat het is.

Rij naar een goeie garage als je het zelf niet wil doen (bv die hierboven, Maasbach) en laat 'm even kijken. Kijken kost nooit zoveel.

ps, een aandrijfas er tussenuit halen is nooit een oplossing.. meer je kop in het zand steken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...