Spring naar bijdragen

Moeite Met De Achteruit-Versnelling


Recommended Posts

Gisteren tijdens een evenement van de ANVT viel het me op dat enkele TJ's moeite hadden om hem in de achteruit-versnelling te krijgen nadat ze vastzaten.

Iemand "langs de lijn" melde dat dat door het differentieel kwam ???

Klopt dat, en is dat een meer voorkomend kwaaltje ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

hoe het differentieel een verschil zou maken om de transmissie in de achteruit te krijgen is me een raadsel, maar indien ze een bodylift hebben kan het wel eens moeilijker zijn. Ook indien de schuimrubber nog om de versnellingspook zit (handgeschakeld) raakt deze het plastic/body op de doorvoer naar de transmissie ...

Gisteren tijdens een evenement van de ANVT viel het me op dat enkele TJ's moeite hadden om hem in de achteruit-versnelling te krijgen nadat ze vastzaten.

Iemand "langs de lijn" melde dat dat door het differentieel kwam ???

Klopt dat, en is dat een meer voorkomend kwaaltje ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn TJ had een 4" lift en een verlaagde tussenbak, waardoor ik inderdaad problemen had met de achteruitversnelling.

Na de schuimrubber van de pook gehaald gehaald te hebben was dit inderdaad opgelost. Doordat de hoek van de versnellingsbak tegenover de body anders werd, kwam die net iets plaats te kort...

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...