Spring naar bijdragen

Wat Een Topgeluid


Recommended Posts

Beste mensen ,

ook even een positief verhaal van mij .

Ik heb dus de standaard autoradio vervangen door mijn oude vertrouwde headunit van het alom bekende merk Wattsound :)

dat is het radiomerk wat de kruidvat verkoop en ik weet dat kan nooit wat zijn maar na 3 keer een kenwood mask net buiten de garantie te hebben

weggegooid was ik wel even klaar met een merkradio en had voor in de barchetta een wattsound gekocht en die doet het al 3 jaar goed.

dus ook voor de bedrijfsauto één gekocht vorig jaar en nu dus ingebouwd in de ZJ !

man geweldig geluid , ik heb best wel wat ervaring met speakers , woofers , waffers en blaffers maar dit is echt een geweldig setje speakers wat

ze in die deuren hebben gezet. het geluid is mooi vol , tweeters zijn goed en met de DSP is het echt een geweldige geluidservaring .

Kortom ik geniet !

mijn originele radio/cassette met cd-wisselaar aansluiting is te koop !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil tzt ook een andere radio ,,ik weet niet waar het aan ligt maar ik heb zo`n beroerd geluid ,,,ik weet niet of het de radio of de speakers zijn

het klinkt een beetje al staat de volume zachtjes dan vervormd het geluid..ik heb de fader al geprobeerd maar niks

tja dat had ik dus ook ... het klonk alsof de speakers een beetje af waren en de radio een beetje rommelt in het dashboardkastje

maar echt waar ik verving de radio en "amazing" wat een geluid !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij was het geluid ook echt heel goed, voor een standaard instalatie.

Maar waarschijnlijk heeft de leeftijd, de speakers ingehaald...

Want binnen 3 dagen, waren alle 4 de deurspeakers gescheurd.

Ze doen het nog wel.

Alleen zijn die randen waarmee de conus mee op en neer beweegt geschuurd.

Denk dat wel bekend is, wat voor geluid dit geeft...

Nu was eigenlijk mijn vraag: hoeveel WATT de standaard versterker is, die onder de achterbank in gemonteerd ?

Dan weet ik meteen wat ik in de deuren kan monteren.

Ik heb gewoon niet zo'n zin om weer alles om te gaan bouwen, en alles vol dure speakers te duwen, en een baskist er achter in, zodat ik dadelijk mijn kinderwagen niet eens kwijt kan :P .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...