Spring naar bijdragen

Remmen


boppyw
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal , van de week de achterremschoenen van mijn wagoneer vervangen, een remcilindertje gangbaar gemaakt,

Maar ik krijg rechts achter maar niet ontlucht, Als ik de rem intrap gaat hij vrolijk tot op het eind en remt echt slecht !

Kan het zijn dat de cilinder die echt niet lekt lucht aanzuigt?

alvast bedankt voor ik hoop nuttige info

g.r. Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laat de motor ff lopen el laat de cilinder ff rusten en doe het weer later op nieuw en blijf hem op druk pompen tot hij weer druk heb en stel de schoenen ff op kan ook schelen.

gr kevin

Het probleem is dat er lucht uit blijft komen ook na een half reservoir leeg gepompt te hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het heeft meestal weinig zin om wel de schoenen te vernieuwen en niet de cilinders, zeker als die niet gangbaar zijn.

maar goed, wat je wel kunt doen is de schoenen [tijdelijk] zo strak mogenlijk stellen, dus dat de trommels vast zitten, en dan proberen te ontluchten

dat wil nog wel eens helpen.

siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het heeft meestal weinig zin om wel de schoenen te vernieuwen en niet de cilinders, zeker als die niet gangbaar zijn.

maar goed, wat je wel kunt doen is de schoenen [tijdelijk] zo strak mogenlijk stellen, dus dat de trommels vast zitten, en dan proberen te ontluchten

dat wil nog wel eens helpen.

siert.

Rem cilindertjes zijn al besteld ik hou jullie op de hoogte

Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...