Spring naar bijdragen

Performance Remschijven Xj ?


RuudM
 Share

Recommended Posts

In mijn vorige topic een vraagje gesteld over trillen. Het is inderdaad heel goed mogelijk dat mijn "nieuwe" schijven na 90.000 km al weer aan vervanging toe zijn. Mijn XJ komt niet in het terrein maar de 4wd wordt alleen gebruikt om mijn caravan door een modderige camping te slepen of af en toe een camper los te trekken. (Wat een geweld kan er dan beheerst los komen in de lage gearing). Maar ik herken wel het remmen in de heuvels van Frankrijk waarbij je niet altijd je voet van de rem kan halen.

Mijn vraag is nu wat bevelen jullie aan als performance remschijven/remblokken ter vervanging van de originele opdat de warmte beter afgevoerd kan worden?

vr gr

Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ruud

90000km!!! da's een heel mooi lang leven voor jeep schijven.

bij mijn grand zijn 2 ritjes zuid frankrijk voldoende om ze om zeep te helpen. (en dat met gem 8 retourtjes per jaar)

heb nu brakemax schijven voor en achter gemomteerd en net terug uit zuid frankrijk met de p.trailer....en ze doen het nog prima!!!

bewerkt door ruudvd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...