Spring naar bijdragen

The story continues


Recommended Posts

Hoi allemaal, enig tijd geleden heb ik jullie verteld dat ik waarschijnlijk problemen had met mn tussenbak. deze is inmiddels vervangen en mijn auto doet heel erg vreemd. de automaat, die eerst goed liep, loopt niet lekker meer. hij schakelt bij hele hoge toerentallen, de overdrive funktioneert ook niet geheel lekker. als ik 80 rij schakelt hij normaal naar de 4, maar schakelt even later weer terug naar zn 3 en blijft gezellig op 2500 rpm hangen. Ook als de motor warm is lijkt de auto met grote schokken af te remmen wanneer ik mn voet van het gaspedaal haal. de trekkracht die de auto voorheen had lijkt ook verdwenen te zijn. het lijkt of ie doorslipt ofzo. als ik plankgas geef, schieten de toeren omhoog, veel sneller dan ik accellereer. bij sommige bochten hoor ik ook soms een laag schuren geluid wat van achter lijkt te komen. alle sapjes zijn vervangen bij de vervanging van de tussenbak, dus daar kan het niet aan liggen. heeft de "nieuwe-bastings" tussenbak effect op hoe de automaat reageert? wie kan me helpen ik heb nog niet een kilometer normaal kunnen rijden met mn voiture die ik sinds 1 maart in mn bezit heb... boohooo cry.gifcry.gifcry.gifcry.gifcry.gifcry.gifcry.gifcry.gifcry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm...

De automaat wordt feitelijk niet door je tussenbak beinvloed. Maar op de uitgaande as van je tussenbak zit wel de snelheidssensor van de auto, is die wel uit de vorige bak meegenomen? Anders kan het zijn dat de automaat een verkeerd snelheidssignaal geleverd krijgt, en raar gaat doen. Overigens zal de snelheidsmeter ook niet kloppen en kan zelfs de motorelectronica in de war raken!

Kijk of vraag het maar eens na!

Ohja... dat schurende geluid....

Dat zal vermoedelijk ook niet door de tussenbak komen, daarmee veranderd namelijk niets bij het bochtenwerk! Je gaat nu natuurlijk op alles letten, begrijpelijk hoor, maar dit lijkt me los van de bakvervanging te staan!

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...