Spring naar bijdragen

Aaanschaf Van Een Cherokee


superb
 Share

Recommended Posts

hoi

ik ben nieuw op dit forum en heb al lange tijd zin in cherokee :lol: ik heb er 1 gezien van bouwjaar 2000 een 4.0 sport 4traps automaat wat kan ik van deze auto verwachten roesten ze makkelijk hoe zijn ze motorisch hoeveel gebruiken ze ongeveer [ ben rustige rijder waar moet ik opletten ik wil er in de toekomst ook een paardetrailer mee gaan trekken lijkt megeen probleem graag zou ik wat tips krijgen.mvg michel ps ik rij nu nog in een skoda superb 1.8t heb van te voren een kia sorento 2.4 gereden zuipt veel maar presteert in mijn optiek niet veel :huh::(:angry:dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, welkom op het forum. Ik kan niks anders zeggen als, fijne auto! ik zou wel goed op de bodem en dorpels letten. Zaten bij mij aardig wat slechte plekken in die ik heb moeten lassen. Maar de mijne is wat ouder. Kijk ook of de aandrijflijn het goed doet. Ik heb met de mijne een proefrit gemaakt en hem onderweg even in de berm gezet om de 4x4 uit te testen. Even in 4HI en in 4LO gezet en een klein stukje zo gereden.

Verder zijn ze voor een paarden trailer helemaal top. Ik trek er zelf een 2 paards trailer mee en dat gaat echt geweldig, ondanks dat die van mij een 2,5 liter is. Met een 4.0 heb je wat meer pk's en vaak meer luxe, maar verbruiken daaren tegen weer iets meer (vooral met een trailer erachter).

Let ook op de elektra, ramen CV enzo. Daar kan het nogal eens aan schorten.

Succes met je aankoop smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...