Spring naar bijdragen

Schakelprobleem


Recommended Posts

Beste Jongens,

Sinds kort weer eens tijd om van mijn GC 5.2 V8 te genieten. Heb afgelopen zomer lekker lopen klussen aan de auto ( olie's verversen ; tussenbak,motor,differentieel etc.)

Heb afgelopen week ontdekt dat mijn jeep te vroeg naar een te hoge versnelling schakelt ( koude en warme motor ) en als ik op de snelweg rij dat hij af en toe naar een lagere versnelling terug schiet waardoor het toerental omhoog knalt.

Heb toen TPS sensor vernieuwd en de sensor die tussen de tussenbak en automaat zit vernieuwd. Deed even goed na vervanging van de sensor maar na 10 minuten rijden leek hij gewoon weer in oude stadium te verkeren. Heb dit weekend hem laten uitlezen en kwam niks raars uit. Konden wel vertellen dat mijn automaat in orde was en dat de viscokoppeling het niet was.

Ben nu er nog steeds niet achter wat het is en maak mij wel ernstig zorgen. Weten jullie met je kennis wat het zou kunnen zijn want ben wel tevreden over de auto en wil er nog lang van genieten.

Volgende dingen al vervangen :

Remblokken voor en achter

Automaatbak filter

Olie :

Differentieel voor en achter ( incl. limited slip )

Tussenbak

Automaat

Motor

Vering ( verlaagd )

Schuifkanteldak

Ramen

Bougiekabels

Accu

Banden

Was een dure grap maar wie plezier wil hebben van zijn jeep moet wel geld over hebben voor goed onderhoud.

Hoor het graag wat jullie denken.

Mvg

Remi78

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...