Spring naar bijdragen

Kwf Challenge 6 Februari Spaarnwoude


nkijkuit
 Share

Recommended Posts

Zijn er mensen van het forum die naar vorige edities van de KWF Challenge zijn geweest? Het is bij mij zowat in de achtertuin dus misschiend dat ik even ga kijken. Lijkt me op papier wel een goed intiatief (http://www.modderpoel.nl/phpbb/viewtopic.php?f=7&t=11820). Kan natuurlijk niet zo zijn dat die afritsbroeken in hun Laro's daar de enige zijn die laten zien dat hun hart op de goede plaats zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.........die afritsbroeken in hun Laro's ..........

Hahahahahaaa...........

Goed initiatief, heb 'm gelijk ge-pind.

D'r zitten genoeg Jeepers in de buurt, lijkt me dat er vast wel wat komen.

Mud Drivers against Cancer

De missie van KWF Kankerbestrijding is minder kanker, meer kans op genezing en een betere kwaliteit van leven . Het nastreven van de missie kunnen zij niet alleen. Zij doen dit samen met patienten, artsen, wetenschappers, collectanten, donateurs, bedrijven en veel…heel veel vrijwilligers. Met iedere actie dragen vrijwilligers actief bij in de strijd tegen kanker. Wij terreinrijders steunen deze missie en dragen iedereen een warm hart toe die de ziekte kanker heeft, heeft gehad of als familie/vriend te maken heeft gehad met kanker. Onze gedachten gaan uit naar een ieder die deze vreselijke ziekte niet heeft overleefd'.

Al meerdere malen organiseerde Johan Struwe, actief lid van de stichting Modderpoel, evenementen op het gebied van 4 x 4 terreinrijden, maar met de actie op 6 februari 2011 moet toch geschiedenis geschreven worden en hij sprak daarmee een hartewens uit. Voor een ieder die denkt dat terreinrijden een uit de handgelopen hobby is voor grote kerels met terreinwagens als speeltjes heeft het mis... het berijden van de enkele terreinen die Nederland rijk is, met een 4 X 4 aangedreven voertuig vergt een uiterste controle over het voertuig en men moet beschikken over de nodige skills om de lastig begaanbare terreinen te overwinnen.

Op 6 februari 2011, kunnen bezoekers van het terrein van Spaarnwoude een misschien lang gekoesterde jongens of meisjesdroom waarmaken door tegen betaling als bijrijder een rit in een terreinwagen mee te maken. De voertuigen waarin gereden worden zijn van actieve leden van 4 X 4 stichtingen en APK goedgekeurd ondanks eigen bouw of ombouw van de voertuigen. Een rit is dus uiterst veilig. De opbrengst van iedere rit komt ten goede van het KWF kankerbestrijdingsfonds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<br>Zal vast wel wat op Modderpoel staan wbt aanvangs tijden. <br><br>Laat je 't hier ook even weten als je het gevonden hebt?<br>
<br><br>Op modderpoel staat: van 10-5 uur.<br><br>Gisteren nog even bij de ANVT wezen kijken. Lekker filerijden in de modderbak. Waar nog gras groeide hebben de Patrols het wel zorvuldig ondergespit. Nog een maandje regen en wij hebben in Maart met de JCN een ouderwetse bak met prut daar ;-)<br><br>Ga proberen zelf zondag ook mee te doen. Maar meer voor het goede doel dan om lekker te rijden. Want als het net zo druk is als afgelopen zondag moet je bij sommige proeven nummertjes trekken ... bewerkt door nkijkuit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha... nog een maandje regen... Ik vond het gisteren al een aardige baggerput.

Ik ben erg benieuwd hoe het er in Maart dan uit ziet.

Hoop tegen die tijd mijn Jeep ook terreinwaardig te hebben, maar zo diep als menigeen gisteren ging ga ik niet :blush:

Moet nog even wennen aan het idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er waren gisteren ook een paar LEO's* bezig...

... met 5 auto's een auto door een kleirand van 80cm trekken. En da's tot daar aan toe, maar het ging zo lomp dat de middelste Patrol helemaal los kwam uit het water door het geruk van de voorste auto (een Dogde pickup met tracktorbanden). Maar wel leuk om te zien (zolang het niet om je eigen auto gaat)

*) LEO=Lomp En Onbenullig

bewerkt door nkijkuit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er reden er inderdaad een paar rond die lekker lomp bezig waren. Was trouwens een chevrolet met traktor banden......

Heb me lekker vermaakt en lekker rond gereden en weinig tot geen file gehad.......

Me auto is wel weer erg smerig de bagger zit tot aan de binnenkant van me achterruit. Niet handig als je vast staat met je voorbanden scheef en het raam open schep je gelijk je auto vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was leuk. Lekker gereden, schade: 30 dollar (boomlint). In begin een beetje druk met LEO's die dachten dat het terrein alleen voor hun was. Na 1-en werd het rustiger en konden ook wij - eenvoudige Jeepers - lekker spelen. Toch ideaal zo'n terrein achter het huis. Nu alleen de sleutel van het hek nog ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inderdaad ook genoten, was erg leuk!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het stiekum wel grappig vond om jou en die zwarte Wrangler aan m'n trekhaakje te hebben...

Goed...,ik was dan alleen maar een anker om te lieren, maar toch...

Man wat zat dat ding gruwelijk vast.

P.s. mocht je een sleutel vinden, dan hou ik me aanbevolen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, ik dacht inderdaad dat we hem los hadden, maar toen ik later langskwam zag

ik inderdaad die Unimog... soms is groot beter ;)

Helaas heb ik maar 1 foto die door mijn achterraam is genomen.

Je ziet alleen de sleepkabel en de achterkant van jouw Jeep.

Was zelf te druk met spelen, heb er niet aan gedacht...

Er liepen wel erg veel mensen foto's te maken, die zullen vast wel opduiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...