pratsboer Geplaatst January 3, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 3, 2011 Ik ben in het bezit van cherokee chief bj 80, nu heb ik een garantie bewijs bij de auto papieren zitten van 1992 voor de revisie of een nieuwe automaat dat is me niet helemaal duidelijk, het betreft volgens de papieren een 727 torqe 8 van GM na enig speurwerk op internet zou het een 3 traps moeten zijn, maar met rijden voel ik hem maar twee keer schakelen en ik vindt ook dat hij veel toeren maakt bij bevoorbeeld 100 km per uur,mis ik nu een versnelling (overdrive),wat kan hier de oorzaak van zijn, of zou toch een andere bak eronder zitten ,hoe kan ik dat controleren. Als iemand hier meer over weet dan hoor ik het graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 3, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 3, 2011 De Torque Flite 727 is inderdaad een bak die onder jou type Jeep voorkomt. Even kijken en vergelijken......... -klik- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst January 3, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 3, 2011 waarschijnlijk is het mechanisme om de bak te bedienen een beetje verlopen. Dus staat hij in ze 2, je kan dit gemakkelijk checken door hem even in ze N te zetten en kijken of hij dan nog rijd. Zoja staat hij dan dus in ze D en moet je het even iets verstellen. Gr Rick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pratsboer Geplaatst January 3, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 3, 2011 waarschijnlijk is het mechanisme om de bak te bedienen een beetje verlopen. Dus staat hij in ze 2, je kan dit gemakkelijk checken door hem even in ze N te zetten en kijken of hij dan nog rijd. Zoja staat hij dan dus in ze D en moet je het even iets verstellen. Gr Rick Als hij in neutral staat heb ik geen aandrijfing daar ligt het dus niet aan ik denk zelf dat ik het meer in het vacuum gedoe moet zoeken, maar ik zeg ook maar wat heb er totaal geen verstand van.gr Henk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gympie1 Geplaatst January 4, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 4, 2011 Als hij in neutral staat heb ik geen aandrijfing daar ligt het dus niet aan ik denk zelf dat ik het meer in het vacuum gedoe moet zoeken, maar ik zeg ook maar wat heb er totaal geen verstand van.gr Henk die bak heeft geen vacuum potje naast de bak zit je kickdouwn cq schakel stang staat deze niet te strak dan blijft hij ook hangen er zit een stang van de carbruteur naar de automatenbak deze zo los mogelijk stellen er moet ruimte op zitten in de stand dat je geen gas geeft zeker 1,5 cm op de stang zit een stel meganisme met twee schroeven en een sleufgat zet er ook een veerje aan zo dat je weet dat hij altijd terug komt in begin stand stangetje zit links naast de automaat bak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pratsboer Geplaatst January 4, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 4, 2011 die bak heeft geen vacuum potje naast de bak zit je kickdouwn cq schakel stang staat deze niet te strak dan blijft hij ook hangen er zit een stang van de carbruteur naar de automatenbak deze zo los mogelijk stellen er moet ruimte op zitten in de stand dat je geen gas geeft zeker 1,5 cm op de stang zit een stel meganisme met twee schroeven en een sleufgat zet er ook een veerje aan zo dat je weet dat hij altijd terug komt in begin stand stangetje zit links naast de automaat bak Hallo gympie 1 Ben gelijk onder de kap gedoken, ondanks dat ik weinig verstand van auto`s heb vond ik bijna onmiddelijk het stangetje dat je bedoelde hij hing er maar wat bij en zat helemaal niet aan de carburateur vast na wat logisch denk werk de plaats gevonden waar hij gezeten had, inhaken veertje weer vast maken proef rijden en wat denk je ik heb weer een 3traps automaat, hard stikke bedankt voor de gouden tip. Groetjes Henk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gympie1 Geplaatst January 4, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 4, 2011 Hallo gympie 1 Ben gelijk onder de kap gedoken, ondanks dat ik weinig verstand van auto`s heb vond ik bijna onmiddelijk het stangetje dat je bedoelde hij hing er maar wat bij en zat helemaal niet aan de carburateur vast na wat logisch denk werk de plaats gevonden waar hij gezeten had, inhaken veertje weer vast maken proef rijden en wat denk je ik heb weer een 3traps automaat, hard stikke bedankt voor de gouden tip. Groetjes Henk mooi das ook weer op gelost zorg wel dat hij altijd iets ruimte heeft cq speeling ivm kik down Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.