Spring naar bijdragen

727 Automaat


pratsboer
 Share

Recommended Posts

Ik ben in het bezit van cherokee chief bj 80, nu heb ik een garantie bewijs bij de auto papieren zitten van 1992 voor de revisie of een nieuwe automaat dat is me niet helemaal duidelijk, het betreft volgens de papieren een 727 torqe 8 van GM na enig speurwerk op internet zou het een 3 traps moeten zijn, maar met rijden voel ik hem maar twee keer schakelen en ik vindt ook dat hij veel toeren maakt bij bevoorbeeld 100 km per uur,mis ik nu een versnelling (overdrive),wat kan hier de oorzaak van zijn, of zou toch een andere bak eronder zitten ,hoe kan ik dat controleren.

Als iemand hier meer over weet dan hoor ik het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarschijnlijk is het mechanisme om de bak te bedienen een beetje verlopen. Dus staat hij in ze 2, je kan dit gemakkelijk checken door hem even in ze N te zetten en kijken of hij dan nog rijd. Zoja staat hij dan dus in ze D en moet je het even iets verstellen.

Gr Rick

Als hij in neutral staat heb ik geen aandrijfing daar ligt het dus niet aan ik denk zelf dat ik het meer in het vacuum gedoe moet zoeken, maar ik zeg ook maar wat heb er totaal geen verstand van.gr Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als hij in neutral staat heb ik geen aandrijfing daar ligt het dus niet aan ik denk zelf dat ik het meer in het vacuum gedoe moet zoeken, maar ik zeg ook maar wat heb er totaal geen verstand van.gr Henk

die bak heeft geen vacuum potje

naast de bak zit je kickdouwn cq schakel stang staat deze niet te strak dan blijft hij ook hangen

er zit een stang van de carbruteur naar de automatenbak deze zo los mogelijk stellen er moet ruimte op zitten in de stand dat je geen gas geeft zeker 1,5 cm op de stang zit een stel meganisme met twee schroeven en een sleufgat

zet er ook een veerje aan zo dat je weet dat hij altijd terug komt in begin stand

stangetje zit links naast de automaat bak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die bak heeft geen vacuum potje

naast de bak zit je kickdouwn cq schakel stang staat deze niet te strak dan blijft hij ook hangen

er zit een stang van de carbruteur naar de automatenbak deze zo los mogelijk stellen er moet ruimte op zitten in de stand dat je geen gas geeft zeker 1,5 cm op de stang zit een stel meganisme met twee schroeven en een sleufgat

zet er ook een veerje aan zo dat je weet dat hij altijd terug komt in begin stand

stangetje zit links naast de automaat bak

Hallo gympie 1

Ben gelijk onder de kap gedoken, ondanks dat ik weinig verstand van auto`s heb vond ik bijna onmiddelijk het stangetje dat je bedoelde hij hing er maar wat bij en zat helemaal niet aan de carburateur vast na wat logisch denk werk de plaats gevonden waar hij gezeten had, inhaken veertje weer vast maken proef rijden en wat denk je ik heb weer een 3traps automaat, hard stikke bedankt voor de gouden tip.

Groetjes Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo gympie 1

Ben gelijk onder de kap gedoken, ondanks dat ik weinig verstand van auto`s heb vond ik bijna onmiddelijk het stangetje dat je bedoelde hij hing er maar wat bij en zat helemaal niet aan de carburateur vast na wat logisch denk werk de plaats gevonden waar hij gezeten had, inhaken veertje weer vast maken proef rijden en wat denk je ik heb weer een 3traps automaat, hard stikke bedankt voor de gouden tip.

Groetjes Henk

mooi das ook weer op gelost

zorg wel dat hij altijd iets ruimte heeft cq speeling ivm kik down

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...