Spring naar bijdragen

Cherokee 2.8 V6 V Snaren


dijk
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben de gelukkige bezitter van een 1986 2.8 V6 (die wel harder dan 140 gaat op de snelweg). Echter ik zoek gegevens over hoe de v snaren orgineel zouden moeten lopen. Bij de mijne loopt 1 snaar over krukas, waterpomp en stuurbekrachtigings pomp en een tweede over waterpomp en dynamo. Hierdoor heeft de waterpomp wat weinig grip. Orgineel werd ook nog een luchtpomp aangedreven en de airco pomp maar dat is allemaal buiten werking.

Heeft iemand hier ook een V6 die nog van wat meer v-snaren voorzien is en zo ja, zou je een foto van de loop van de snaren kunnen sturen. Of heeft iemand nog orginele informatie van hoe het moet zitten?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

ik heb een compleet originele pioneer uit 1984. De cherokee is in de 80-er jaren geimporteerd uit Florida en stond vervolgens 20 jaar nagenoeg stil (een echte garage vondst). Alles werkt nog, inclusief de airco. Ik heb in ieder geval 3 snaren lopen en heb inderdaad een luchtpomp en aircopomp. Volgens mij lopen ze echter anders dan bij jou en is de waterpomp dubbel aangedreven. Ik zal een foto voor je maken. Hoe moet ik je die toezenden? Ik zit nog niet zo lang op dit forum vandaar. Ik neem aan dat je niet in het hoge noorden woont, anders kon je even kijken.

Wat heb je er aan gedaan om hem 140+ te laten lopen? Dat staat trouwens niet een op mijn teller! Ik ben wel een kleine 3 minuten bezig voordat ik op 120 zit. Ik denk er wel over om de carburateur te vervangen maar weet niet goed welke ik moet plaatsen.

Weet jij waar ik een achterste krukas keering kan krijgen? Ik heb wat last van lekkage (dan druk ik mij nog voorzichtig uit).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

ik heb een compleet originele pioneer uit 1984. De cherokee is in de 80-er jaren geimporteerd uit Florida en stond vervolgens 20 jaar nagenoeg stil (een echte garage vondst). Alles werkt nog, inclusief de airco. Ik heb in ieder geval 3 snaren lopen en heb inderdaad een luchtpomp en aircopomp. Volgens mij lopen ze echter anders dan bij jou en is de waterpomp dubbel aangedreven. Ik zal een foto voor je maken. Hoe moet ik je die toezenden? Ik zit nog niet zo lang op dit forum vandaar. Ik neem aan dat je niet in het hoge noorden woont, anders kon je even kijken.

Wat heb je er aan gedaan om hem 140+ te laten lopen? Dat staat trouwens niet een op mijn teller! Ik ben wel een kleine 3 minuten bezig voordat ik op 120 zit. Ik denk er wel over om de carburateur te vervangen maar weet niet goed welke ik moet plaatsen.

Weet jij waar ik een achterste krukas keering kan krijgen? Ik heb wat last van lekkage (dan druk ik mij nog voorzichtig uit).

Oke, een foto zou mooi zijn. Ik woon in Groningen dus wel het hoge noorden.

Mijne gaat ook niet snel naar de 100 toe maar uiteindelijk loopt ie wel door naar de 130, dan nog lang wachten...... 140. Ik heb veel dingen besteld bij B&S in Tiel en bij cherokeeparts, soms bestel ik ook gewoon bij de dealer. Soms duurt het wat lang als t uit amerika moet komen maar t komt altijd wel uiteindelijk.

Andere carburateur , ik zou het zo niet weten, zou eerst een moeten kijken welke ik precies heb.

Foto mailen kan ook, stuur je wel een persoonlijk bericht met mail adres.

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...