Spring naar bijdragen

Oude Bekende Of Niet ?


Recommended Posts

hepe ga naar RDW en kiest voertuigengegevens online de hele historie is dan te zien, heb zojuist gekeken.

Ik heb een beetje stille hoop dat de vorige(of 1 van de vorige )eigenaren misschien deze Jeep herkend.

Ik ben benieuwd naar event. schade o.i.d. in het verleden, ik heb hem bij een autobedrijf gekocht, verder dan de rdw kom ik ook niet, maar wie weet...............

Verder rijd hij lekker hoor alleen band rechts voor loopt aan bij volledig in sturen omdat hij links op de bumper een tikje gehad heeft en deze daardoor iets naar binnen zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een beetje stille hoop dat de vorige(of 1 van de vorige )eigenaren misschien deze Jeep herkend.

Ik ben benieuwd naar event. schade o.i.d. in het verleden, ik heb hem bij een autobedrijf gekocht, verder dan de rdw kom ik ook niet, maar wie weet...............

Verder rijd hij lekker hoor alleen band rechts voor loopt aan bij volledig in sturen omdat hij links op de bumper een tikje gehad heeft en deze daardoor iets naar binnen zit

Het zou wel vervelend zijn als er iemand nu zou antwoorden dat hij jouw ZJ vorig jaar total loss heeft gereden.

B)

...hij rijdt goed en ziet er goed uit. Nou plezier maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...