Spring naar bijdragen

Handboek Werkplaats Cherokee 4.0I Se Bj 95


henkii72
 Share

Recommended Posts

Hallo 4x4 vrienden,

Na vele goede en nuttige reactie's op mijn vorige vragen (dank daarvoor) heb ik nog een paar vragen,

Wie weet waar ik aan een handboek werkplaats kan komen en het liefst pdf bestanden, verder wil ik de veerschotels (rubberplaten boven de veerspiralen) vervangen hier hadden ze een aanmerking op bij het keuren.

Hoe moet ik deze vervangen of demonteren,

verder zoek ik een nieuwe of gebruikte benzinetank 4 maal banden liefst all terrein banden mogen gebruikt zijn.

En ik zoek ook nog nieuwe bedieningpanelen in de deur linksvoor want mijn ramen gaan aan de rechterzijde niet open en het licht na mijn controle en bedenkingen niet aan de kabelboom die de deur ingaat.

Zie jullie reactie's graag tegemoet en alvast bedankt

Groet uit de achterhoek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

ik heb nog een set velgen met goeie banden liggen. Misschien wat voor je. Zie deze link.

http://auto-onderdel...gdxw%3D%3D&df=1

Je moet eens kijken op advertentiezoeker.nl dan zoek je op "jeep" of "cherokee" en dan zoeken tot € 50,= anders krijg je ook alle auto's. Ik heb er vaak werkplaatshandboeken op zien staan.

bewerkt door cherokee'94
Link naar opmerking
Deel via andere websites

boeken heb ik wel op voorraad : 29,-- nieuw

Boek-xj-haynes%2050010.jpg

tank heb ik ook wel liggen (gebruikt) , veerschotel-rubbers heb ik nieuw op voorraad. (20,-- per stuk)

52000229.jpg

mail me anders even direct : boris@cherokeeparts.nl

Hallo,

Heb inderdaad nog wel het 1 en ander nodig, tank is geregeld als het niet te duur is laat ik hem opsturen. Als het een dure aangelegenheid word kom ik zaterdag richting waalwijk maak ik er een combi van de tank ophalen en daarna naar jou toe komen (als je zaterdags tenminste open bent)

Anders mail ik het lijstje morgenav door van wat ik nodig heb.

(laat mij even weten of je zaterdag open bent als je wilt)

Mvg.

Henkjan Loman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eigenlijk nooit open , daar ik meestal alles per post doe.

We werken daarom alleen op afspraak echter NOOIT op zaterdag (dan heb ik het te druk in mijn ander bedrijfje).

Het kan eventueel ook wel een keer s'avonds na 20:00

Wat ik wel kan doen is dat ik de bestelde spullen klaar leg in Waalwijk in mijn electronica winkel , echter heb dan niet meer daar dan je besteld hebt.

Ik ben er zelf a.s. zaterdag niet , maar je kan het wel met mijn personeel aldaar afhandelen.

Ik zou het dan wel voor vrijdag 12:00 moeten weten wat je allenmaal nodig zou willen hebben.

mail me dan wel direct boris@cherokeeparts.nl , die mail open ik iedere dag wel 10 keer , het Forum niet altijd.

bewerkt door boris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

ik heb nog een set velgen met goeie banden liggen. Misschien wat voor je. Zie deze link.

http://auto-onderdel...gdxw%3D%3D&df=1

Je moet eens kijken op advertentiezoeker.nl dan zoek je op "jeep" of "cherokee" en dan zoeken tot € 50,= anders krijg je ook alle auto's. Ik heb er vaak werkplaatshandboeken op zien staan.

Hallo,

Daar schiet ik niet zoveel mee op dit heb ik nu ook 3 a 4 mmm profiel en voor winterbanden wil ik iets meer profiel hebben.

Maar toch bedankt voor je reactie.

Groet hj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...