Spring naar bijdragen

Navigatiesysteem (Radio/cd) Spontaan Aan


LeaKN
 Share

Recommended Posts

Goedemorgen,

Ik heb sinds kort een Jeep Cherokee 2.8 CRD Automaat (januari 2005) waarvan het navigatiesysteem spontaan aan gaat bij het starten. Dit gebeurt niet elke keer, maar wanneer het gebeurt zijn de instellingen van de tonen ook weer op basis gezet. De radio start bij het spontaan aan gaan op de middengolf.

Wie zou mij kunnen vertellen wat dit mogelijk zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen.

Verder heerlijke auto!

bewerkt door LeaKN
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je ook andere instellingen kwijt? Dan lijkt het er op dat hij wel eens spanningsloos komt.

Ik ben alleen de Tone instellingen kwijt. Deze staan allemaal in het midden. De radio gaat aan of op 87,5 Fm of op een Am frequentie. In de auto zit, vanaf de zomer, een nieuwe originele accu.

bewerkt door LeaKN
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp dat je de jeep sinds kort pas in je bezit hebt ?

De radio doet dit al vanaf het begin?

Ik ga dan mee met Ab , lijkt er op alsof deze spanningsloos wordt.

Mijn man heeft de polen van de accu nogmaals aangesloten (?) en dit heeft naar het er nu uitziet geholpen. Geen probleem meer gehad vanaf dat moment. Bedankt voor jullie tip.

Met groet,

Lea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn man heeft de polen van de accu nogmaals aangesloten (?) en dit heeft naar het er nu uitziet geholpen. Geen probleem meer gehad vanaf dat moment. Bedankt voor jullie tip.

Met groet,

Lea

Helaas!! :-( Gisteren weer alle instellingen kwijt. De navigatie cd ratelt ook (niet altijd) bij openen portieren/achterraam. Ik vermoed nu dat er mogelijk ergens een los contact zit of iets dergelijks. Dus toch een zoektocht opstarten.

Mocht iemand toch nog andere oplossingen c.q. ideeën hebben hou ik mij aanbevolen.

groet Lea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...