Spring naar bijdragen

Banden Kopen


Recommended Posts

Hallo jeepers

Ik ben van plan mij nieuwe banden te kopen.

De winter staat voor de deur dus zullen het wel winterbanden of 4 seizoenen banden worden

en dan wel de General grabber AT2.

Ik ben van plan om volgend jaar nieuwe velgen te kopen met gewoon zomer banden en dan deze velgen als winter velgen te houden.

Ik ben nu op zoek naar general grabber AT2 in de maten 255-65r17 110h, wie kan mij een goed adresje geven waar ik ze voor een leuke prijs kan krijgen?

En het liefste nog ergens in limburg.

Of zijn er misschien nog andere sugesties wat ik mij voor banden kan kopen? ik rij alleen op verharde weg dus bijna nooit off road en ik rij elke dag in duitsland vandaar het winterband tekentje op de banden erop moet zitten.

Ik vind de general grabber wel een leuk en wat stoerdere uitziende band vandaar mijn keuze voor deze, en natuurlijk heb ik het een en ander erover gelezen dat meer mensen er wel tevreden mee zijn.

Op mijn ander jeepje (Suzuki vitara) heb ik altijd de general xp 2000 gehad en ben er dik tevreden mee.

Oja voor ik het vergeet ik heb een gc wj 2001.

mvg Ger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo jeepers

Ik ben van plan mij nieuwe banden te kopen.

De winter staat voor de deur dus zullen het wel winterbanden of 4 seizoenen banden worden

en dan wel de General grabber AT2.

Ik ben van plan om volgend jaar nieuwe velgen te kopen met gewoon zomer banden en dan deze velgen als winter velgen te houden.

Ik ben nu op zoek naar general grabber AT2 in de maten 255-65r17 110h, wie kan mij een goed adresje geven waar ik ze voor een leuke prijs kan krijgen?

En het liefste nog ergens in limburg.

Of zijn er misschien nog andere sugesties wat ik mij voor banden kan kopen? ik rij alleen op verharde weg dus bijna nooit off road en ik rij elke dag in duitsland vandaar het winterband tekentje op de banden erop moet zitten.

Ik vind de general grabber wel een leuk en wat stoerdere uitziende band vandaar mijn keuze voor deze, en natuurlijk heb ik het een en ander erover gelezen dat meer mensen er wel tevreden mee zijn.

Op mijn ander jeepje (Suzuki vitara) heb ik altijd de general xp 2000 gehad en ben er dik tevreden mee.

Oja voor ik het vergeet ik heb een gc wj 2001.

mvg Ger

Zelf heb ik de AT2 er ook onder, bevalt goed, op de weg zelfs beter als de originele Wrangler F1 die er onder zaten.

Controleer wel even of je 255-65/17 probleemloos er onder krijgt. Volgens mij zit er standaard 235/65 onder en je gaat niet alleen 2 cm breder, maar ook 2,5 groter, dat kan wel eens een probleem opleveren.

Mijn 265/70-17 pasten alleen met een 3inch lift....:( ...:lol:

verder kun je o.a. kijken bij

http://www.camskill.co.uk

http://de.4x4-garage.com/

of het forum even doorspitten, is al heel wat over geschreven.

Een praatje bij lokale bandenboeren (vergeet de truck- en trekkerservice niet) kan soms ook een heel leuk aanbod opleveren.

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Nu het toch over banden gaat.

Ik kan een leuk setje terreinbanden BF Goodridge kopen. (150 euro)

Ook ik heb het forum doorgespit maar kan niet echt een antwoord vinden wat mij kan helpen.

Past bandenmaat 245/80 R16 onder een standaard ZJ ???

Aan de breedte zal het denk ik niet liggen, maar ik zit meer met de hoogte..

Wie weet hiet het antwoord op. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu het toch over banden gaat.

Ik kan een leuk setje terreinbanden BF Goodridge kopen. (150 euro)

Ook ik heb het forum doorgespit maar kan niet echt een antwoord vinden wat mij kan helpen.

Past bandenmaat 245/80 R16 onder een standaard ZJ ???

Aan de breedte zal het denk ik niet liggen, maar ik zit meer met de hoogte..

Wie weet hiet het antwoord op. ?

kijk hier voor de juiste maten van banden,ook om te vergelijken:

http://www.1010tires.com/tiresizecalculator.asp

bijna dezelfde maten als 31x10.5x15 (heb ik toevallig te koop)

deze passen perfect onder een zj,ook in terrein met 2 inch verhoging (BB),geen problemen.

bewerkt door karmann
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...