Spring naar bijdragen

kleurcode????


iwan
 Share

Recommended Posts

Goedemiddag allemaal,

Ik heb mijn top ondergebracht bij een spuiter en hij dacht deze wel even te spuiten. Alleen is ie al een week tevergeefs op zoek naar de goede kleur.

Nu wil ik hem bruin laten spuiten, je weet wel net zoals de kleur van het interieur. Dat is almond/denim ofzo. Weet iemand hoe ik aan deze kleur kom of een kleur die er dicht op zit?

Bedankt , Iwan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..Neem de top mee naar de Gamma, daar hebben ze zo'n apparaat wat iedere kleur kan scannen en dan de verf op kleur kan maken tongue.gif

Als dat iets teveel slepen is: jouw spuiter heeft vast wel ergens kleurenwaaiers in zijn bezit. Kijk en vergelijk en je komt vast wel bij de goede kleur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het probleem is dat er maar een paar interieur codes zijn die van jouw is volgens mij Almond en dat is nummer 14 maar ik weet niet of dat te vertalen is naar een exterieur lak.

het beste lijkt me inderdaad om te kijken of de kleur te scannen is of anders met behulp van een kleurenwaaier.

heel misschien als je een aardig mailtje naar Jeep stuurt dat hun iets weten maar reken er maar niet op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...