Spring naar bijdragen

Radio CD ipv Radio cassette voor Grand Jeep Cherokee Ltd. 3.1 TD


Recommended Posts

Heb nog een 'nieuwe' topic (is wellicht al eens behandeld ?) die ik graag onder jullie aandacht wil brengen, iets waar wellicht meerdere leden mee 'omworstelen'.

Welnu, ik zou graag mijn huidige audio install. Radio/cassette met 10 cd wisselaar ( fabrieksaf Jeep) gaarne wisselelen met een originele Radio/CD

van Jeep, in combinatie met m'n 'oude' 10 cd wisselaar.

Ben op zoek geweest naar 2e hands en heb op de diverse advertentie sites diverse uitvoeringen tegen gekomen.

Mijn vraag is:

1) is het mogelijk om de óude radio/cassette 1 op 1 uit te wisselen met

de nieuwe radio/cd uit hetzelfde jaartal of uitvoering auto?

2) En waar moet ik op letten?

3) is er wellicht een site of handleiding waar het demonteren van het Dashboard, om de audio unit te verwijderen, wordt uitgelegd?

Zijn er leden die hier ervaring mee hebben.

Ik ben benieuwd naar jullie reaktie(s)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vincent

misschien is dit iets voor je, het ziet er uit als een prul en zo is het ook geprijsd maar het functioneerd prima. Ik heb deze zelf ook en heb er een mp3 speler op aangesloten. Scheelt een hoop werk en centen en met een mp3 speler heb je gewoon je hele cd-collectie bij je.....

conrad artikel nr 372361 - 89

bewerkt door ruudvd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vincent,

Ik had ook een Jeep Radio-Cassette in mijn WJ zitten toen ik hem kocht met een Pioneer CD-wisselaar eraan. Ik heb bij de Jeep sloperij in Valkenburg een Jeep Radio-CD speler gekocht en deze in de plaats van de radio-cassette ingebouwd.

Er zijn twee verschillende types (achterkant stekkers) als je er een hebt met dezelfde stekkers aan de achterzijde past het dus gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bedankt allemaal :)

Ben bij Conrad en bij http://www.wjjeeps.com/ wezen kijken.

(BTW, goede duidelijke site )

Denk toch dat ik voor een radio/CD unit van Jeep ga kijken.

Moet alleen nog ff checken ivm de aansluiting, zal dus eerst de dashboard console moeten gaan verwijderen.

Zat tevens nog op E-bay.com te surfen, hebben ze een wereld aan originele Jeep audio.

Weet iemand of deze zonder meer ( met name de gebruikte spanning) overeenkomt met die in Europa (NL) ?

Kortom, zo aan te sluiten is ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...