Spring naar bijdragen

boom valt op collega..


Driver
 Share

Recommended Posts

ik weet dat het niet echt nieuws is voor het forum maar wil het toch wel even kwijt.

misschien dat sommige mensen het wel gezien hebben op het nieuws.. voor ons was het toch wel ffies erg dicht bij.

Mijn collega stond vrijdag rond half 3 te wachten voor het stoplicht waar hij vanuit het niets geraakt werd door een boom..

hij is een tijdje buiten bewustzijn geweest maar is na enkele tijd bijgekomen en was toen goed aanspreekbaar.

hij kwam bij en lag met zijn hoofd op de passagiers stoel de boom heeft hem redelijk gunstig weg gedrukt. na een anderhalfuur was hij bevrijd uit zijn benarde positie. en met spoed naar het ziekenhuis vervoerd.

Daar op de eerstehulp aangekomen na wat onderzoeken en diverse scans bleek hij 5 wervels in zijn nek gebroken te hebben. 1 was helemaal versplinterd.

hij is vanmorgen geopereerd aan zijn wervels.. 3 wervels hebben ze aan elkaar moeten zetten en 2 wervels moeten zelf genezen.

ondanks alles houd hij hier waarschijnlijk geen letsel aan over. maar het gaat nog een hele tijd duren voordat hij der weer boven op is..

het is onvoorstelbaar hoe hij hier is uitgekomen als je de foto's bekijkt.

http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/12-hulpverlening/4351-boom-valt-op-busje-hildebrandplein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen word hij opnieuw geopereerd nu aan die andere 2 wervels.. ze denken dat het anders een veel te zwakke plek blijft.

de auto is vandaag hier aan de zaak neergezet... toch als je het bekijkt heb die niet echt klem gezeten.

kon gelijk de jeep weer is gebruiken om de bus naar binnen te lieren.

post-2256-12873037676883_thumb.jpg post-2256-12873037681589_thumb.jpg post-2256-12873037688305_thumb.jpg post-2256-12873037692974_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De boom was helemaal verrot van binnen. stam was zo'n 80 cm onderin. maar zat nog maar aan 10 cm vast. waarschijnlijk door de vele regenval van de laatste tijd is de stam te week geworden en gewoon ingezakt. het is alleen erg raar dat die met de storm van de afgelopen weken niet is gegaan maar pas toen het wind stil was...

Ook is nu gebleken dat mijn collega reed ipv stil stond. dit is gebleken uit getuigen verklaringen en aan het schuiven van de lading bekend geworden.

Ook is mijn collega nu de 3de persoon in heel Nederland die gewond geraakt is door een boom terwijl hij met de auto reed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...